23 září, 2012

On my wishlist (1)

Jsem hrozná, já vím. Dlouho jsem se žádného meme nezúčastnila a určitě bych se mohla vymluvit na spoustu věcí: školu, kroužky, zaneprázdněnost, ale je pravda, že jsem byla asi jen lenošná :DD...
Kdo sledujete můj blog od začátku víte, že jsem si On my wishlist dost upravila a udělala z něj jen takový seznam, který jsem postupně upravovala. Chtěla bych to ale změnit a účastnit se meme jako všichni ostatní, tedy přidávat jednu či dvě knihy každý týden o víkendu :)


Literární toulky světem - Průvodce po literárních pamětihodnostech od Bathu Jane Austenové po Key West Ernesta Hemingwaye

Anotace:
Často se říká, že dobrá kniha vezme čtenáře tam, kde ještě nikdy nebyl, a tahle k nim určitě patří. Milovníky literatury totiž provede po více než pěti stech místech v Evropě a USA, jež měla zásadní význam pro tvorbu slavných autorů. Chcete-li se něco dozvědět o krajích, kde pobývali a v nichž čerpali inspiraci vaši oblíbení spisovatelé a básníci, tento průvodce by neměl ve vaší knihovně chybět. Bude vám dobrým společníkem nejen na cestách, ale i za poklidných večerů u domácího krbu.

Tuhle knihu bych si určitě chtěla pořídit, protože i já bych se ráda stala spisovatelkou a chci vědět, jak a kde známí autoři začínali. Asi o ni požádám na Vánoce, navíc se prý objevila v Levných knihách, takže se s knížkou snad brzy osobně "seznámím" :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)