01 listopadu, 2012

30 dy book challenge- Day 2

Já jsem prostě hrozná. Hned po druhém dnu mám zpoždění. Ale slibuju, že teď si články na pár dnů přednastavím :) Takže Druhý den máme za úkol napsat knihu, kterou nemáme rádi. A já si vybrala:

Název: Krvavá romance
Autor: Alice Moon
Anotace:
Jako by nestačilo, že je Sára osamělá a nemá mnoho přátel, neustále ji navíc pronásledují hororové sny. Když na začátku školního roku nastoupí do Sářiny třídy nový kluk Dustin, její život se převrátí naruby. K tajemnému spolužákovi ji něco nevysvětlitelně přitahuje. Zdá se jí, že je spojuje jakési neznámé, velmi silné pouto. Sářina jediná kamarádka May se jí však snaží Dustina rozmluvit. Co před Sárou skrývá? Kdo je záhadný Dustin a jaké je jeho tajemství?

Když přehlédnu úplně nevkusně začínající anotaci (začátky typu "Jako by nestačilo.." úplně nesnášim), tak důvod proč se mi knížka nelíbila je úplně prostý. Byla nepřehledná, neoriginální, hrozně naivní. Jakoby ji psal nějaký teenager, který má utkvělé představy o věčné lásce. Čekala bych, že když už se někdo dá na upírskou dráhu, bude to něco originálního. Něco s čím by mohl opravdu prorazit. Něco, co by se lidem zarazili do paměti. Bohužel se stále objevují amatérské napodobeniny upířin a tohle je zrovna jedna z nich. Koneckonců, všechny důvody, proč mi knížka přišla nekvalitní, jsou v recenzi :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)