13 prosince, 2012

Hromádka trailerů (4)

Tak po dnešku jsem totálně KO. Byli jste někdy na Laser game? Neuvěřitelný zážitek, ale nikdy víc. Jsem ráda, že jsem ještě předtím stihla napsat recenzi na Zlatou lilii. Teď jsem ráda, že se pohybuju v normálním tempu, takže místo nějakého focení Knižních chvilek, nebo Šílenství obálek jsem se rozhodla Vám jen představit další pětku úžasných trailerů :)

1) Numbers by Rachel Ward















2) Girl of nightmares by Kendera Blake















3) Airhead by Med Cabot















4) Covenant by Jennifer R. Almentrout















5) Born wicked: The Cahill with cronicles by Jessica Spotswood















Mě přijdou opět všechny trailery kouzelné, mohla bych se na ně dívat pořád. Kolikrát se mi zdá, že jsou lepší než samotná knížka! :D

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)