07 ledna, 2013

30 day book challenge- Day two- Neoblíbená kniha


Tuto výzvu pořádá Kacennnka

Koukám, že ze začátku je to docela jednoduché. Nejprve oblíbená knížka tentokrát knížka neoblíbená. kdo občas čte moje články, tak ví, že nad neoblíbenou knížku nemusím ani nijak zvlášť přemýšlet. Vážně jsem se snažila vymyslet nějakou jinou, očima prohledávala knihovničku a když mě někteří možná ukřižujete, tak jsem ji našla.
Nikdy jsem nenašla knížku, která by se mi vyloženě příčila. Vždycky byla alespoň nějaká věc, která se mi líbila. Našla jsem tedy jednu knížku, která mě smrtelně nudila a ačkoli ostatním se líbila hlavně kvůli vtipnosti, mě připadala právě ta vtipnost nepřirozeně a nuceně. Možná už někteří víte, co mám na mysli. Je to knížka Deník úúúplně obyčejného upíra.



1 komentář:

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)