18 února, 2013

Týden k týdnu (5)

Tento týden přidávám opět trochu opožděně. Původně jsem tenhle projekt plánovala na neděli, ale když se nestíhá, tak se hold musí pracovat s časem, který máte :). Takže tímto bych ráda uzavřela minulý týden a ukázala Vám pár základních věcí, které se udály.

Koupila jsem si:
Sága Stmívání - Oficiální ilustrovaný průvodce
Tuhle krásku jsem si přivezla z Brna, když jsem přijela ze srazu se Syki. Nedá se říct, že bych byla obrovský fanda Twilight ságy, ale průvodce mě zaujal především rozsáhlými informacemi o postavách, rozhovoru s autorkou a cestou jejího úspěchu. Navíc, cena byla taky výhodná, takže neber to :)

Přečetla jsem:
  
Tento týden to díky prázdninám bylo se čtením trošku lepší, ale spíš jsem se snažila soustředit na napsání několika recenzí dopředu a uspořádání blogu, takže taky žádná sláva!

Zrecenzovala jsem:
 
Na blogu přibyly dvě recenze! Taky se s nimi tedy neroztrhl pytel, přiznávám, ale pro mě je to i tak docela úspěch :D

Obálka týdne:
No tak jestli je nějaká obálka hezčí než The Selection tak je to the Elite, co říkáte? :)

Trailer týdne:
A když už jsme u The Selection! :D



2 komentáře:

  1. Za týden tři knihy a dvě recenze je dobrý, já to mám někdy při práci, škole a učení tak za měsíc :D

    OdpovědětVymazat
  2. The Elite má naozaj úžasnú obálku!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)