09 března, 2013

Aprillyne Pike- Co přišlo potom

Série Křídla se se mnou táhla asi půl rok, kdy jsem netrpělivě čekala na to záhadné ukončení a nikdy (vážně nikdy) bych nečekala, že mě tak nadchne. Proto jsem se pustila do menšího pátrání, abych zjistila, co má autorka v plánu do budoucnosti, protože jsem na to sama hrozně zvědavá. Bohužel moje čtení v angličtině zatím vězí na bodu mrazu (občas se dotlačím k několika stránkám, ale potom to upadá) takže se sebou budu muset buďto něco udělat a nebo nad nově vycházejícími knihami od Pike jen slintat. Uvidíme.
Ale pro případ, že Vás její nové já (to skvěle píšící nové já) uchvátilo stejně jako mě, tady jsou nejnovější informace o jejich připravovaných knihách.

Life After Theft (US)Anotace:
Přestěhovat se do nové školy je na prd. Zvláště když je to soukromá škola pro bohaté děti. Navíc s uniformami. Ale nic není horší než zjištění, že první holka, kterou jsi potkala je mrtvá. A kleptomanka.






Vyjde 30.4. 2013


Earthbound (US)
Anotace: 
Tavia Michaels je jediný člověk, který přežil pád letadla, kde zemřeli také její rodiče. Když začne vídat podivné vize chlapce, se kterým ve skutečném životě nikdy nemluvila, začne se domnívat, že je toho o její minulosti hodně, co jí nikdo neřekl. Tavia brzy zjistí, že ona jediná drží klíč k zastavení Reduciaty, ďábelské společnosti která manipuluje celosvětovými záležitostmi  aby se sama dostala k moci. Ale Tavia se musí rozhodnout: buď přijme své vlastní schopnosti a zachrání svět před Reduciativou, nebo si zvolí svobodnou vůli a vlastní lásku.

Vyjde 30.7. 2013


POZOR:
One Day More (US)Dne 2.4. 2013 vyjde padesáti stránková e-novela k připravované knize Life after Theft.




3 komentáře:

  1. Life after theft vypadá moc dobře. A anotace taky není špatná. Vůbec není špatná :3

    OdpovědětVymazat
  2. Krídla! Ja im neverím! Presvedč ma, že robím chybu. Pretože mám ten pocit.
    A o Pike počujem stále. Heh, mám talent tú knihu ignorovať. Len, keď sa niekomu páči...a ešte k tomu veľmi, mohla by som to skúsiť.

    Druhá kniha z tých čo sú tu sa mi najviac páči, len škoda, že anglické knihy odkladám po pár stránkach. Nemám príliš pevnú vôlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to úplně chápu. Křídla jsem po delší dobu brala za takový větší průměr, ale poslední díl mě hrozně příjemně překvapil, nemůžu si ho vynachválit. Takže pokud takovým stylem budou napsány i tyhle knížky, Pike se stane jednou z mých nejoblíbenějších autorek! :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)