01 března, 2013

Měsíční chvástačka- únor 2012

Po delší době se ozývám alespoň s pravidelnou měsíční rubrikou. Moje aktivita tento týden byla mírně řečeno bídná, ale to všechno škola a naši nároční učitelé. Každopádně jsem velmi ráda, že už přišel víkend. Pokusím se alespoň sepsat nějaké recenze a na chvíli si odpočinout od sešitů a učebnic.
Dneškem počínaje nám začal březen, což znamená zhodnocení minulého měsíce, tedy února. Pro mě byl únor poměrně hektickým a nijak příjemným měsícem, ale knížek se mi nakupilo pět a to takových, ze kterých mám vážně radost, takže spokojenost veliká! :)

Knihy, které jsem si koupila:
Zavítala jsem do levných knih, kde jsem koupila Tajemství pro mladé. Na tuhle knížečku už mám zálusk delší dobu, ale nikdy nějak nebyla příležitost. 
Jestli zůstanu byla jasná volba, původně jsem ale zamýšlela objednat si ji společně s Inkoustovou sérii z bux.cz, ale nakonec jsem ji dneska našla v Barviči tak jsem hned lapla a nesla domů. Trošku podvádím, protože dnešní nákup ještě počítám do únorového, ale snad mi to prominete (:P). 
Vážně nejsem skalní fanoušek ságy Twilight, ale když jsem viděla Ilustrovaný průvodce za přijatelnou cenu, brala jsem ho. Obsahuje poměrně rozsáhlé informace, rozhovory s autorkou a různé informace ze zákulisí, takže si knížku možná užiju víc, než samotnou sérii (:D)

K recenzi:
K recenzi jsem si tento měsíc zažádala jen o Osud (mimochodem, kdo jste nečetli, tak na nic nečekejte a pusťte se do něj!) a Hvězdy nám nepřály (ty jsou můj historicky první recenzní výtisk od internetového e-shopu). Doma mám ještě několik knih z minulého měsíce, takže v únoru jsem se musela trochu krotit! :D

Všechny dohromady:



3 komentáře:

  1. Tie na recenziu sú krásne 8) brala by som hneď 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, pamatuju si dobu, kdy průvodce Stmíváním stával okolo čtyř stovek, teď jsem ji viděla i za stovku.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sa teším na recenzie, super knižky :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)