26 března, 2013

Obálkový speciál- série Hush Hush

Rozhodla jsem se dneska zaměřit na sérii Hush Hush. Právě ji díl po dílu pročítám a tak jsem se chtěla dozvědět něco víc o obálkách a jak to s nimi vypadá v cizině. Ve většině případů dávají nakladatelství přednost původní obálce, ale někdy je to víc než zajímavé. Celá série je taky hodně populární, jak jsem se dozvěděla.

Zavržený:








Crescendo:
Silence:

 Finale:








Tak co na ně říkáte? Já musím uznat, že originální obálka se mi zdá nejlepší! Má svoje kouzlo :)

5 komentářů:

  1. To je krásné :) ale ty naše jsou super. :) Jsou to i originální obálky ne? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Originální obálky jsou sice nejlepší, ale také se mi hodně líbí Holandský cover knihy Zavržený :) Je takový zvláštní a ke knize se sice ani nehodí, jenže tím je právě tak zajímavý :))

    OdpovědětVymazat
  3. original se mi zda nejlepsi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas, originály jsou nej! :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)