06 dubna, 2013

Měsíc k měsíci- březen

Někteří možná znají moji rubriku Týden k týdnu, kde se snažím každou neděli shrnout, co se dělo v uplynulém týdnu, co jsem přečetla, co zrecenzovala, co čtu zrovna teď. Taky bývá obvykle součástí trailer týdne a obálka týdne. Říkala jsem si, že kromě obvyklé chvástačky by nebylo od věci každý měsíc shrnout všechny události a zajímavosti, co se udály. A tak jsem založila svou minirubriku Měsíc k měsíci, sesterský projekt od Týdne k týdnu. Pokud byste se někdo chtěl také zapojit, budu ráda. 

Přečteno:
Detail titulu Vampýrská akademie 1Detail titulu Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibekDetail titulu Vampýrská akademie 3 - Stínem políbenáDetail titulu Vampýrská akademie 4 - Krvavý slibDetail titulu Vampýrská akademie 5 - Spoutáni magiíDetail titulu Vampýrská akademie 6 - Poslední oběťDetail titulu ZavrženýDetail titulu Crescendo (2. díl k Zavrženému)Detail titulu Ticho (3. díl k Zavrženému)

Detail titulu Finále (4. díl k Zavrženému)Detail titulu Anna krví oděnáDetail titulu Léto, kdy jsem zkrásněla Detail titulu Loď mezi hvězdami
Tento měsíc- měsíc knihy- pro mě byl úspěšný hlavně z jednoho důvodu. Překonala jsem svůj měsíční čtecí rekord. Obvykle přečtu tak sedm knih, ale tentokrát jsem se překonala a četla na moje poměry téměř jako šílená. A taky většina knih byla vážně dobrá, už si ani nepamatuju, kdy bych četla něco vyloženě špatného.

Zrecenzováno:
Samotnou mě docela zajímá, kolik jsem toho stihla za měsíc zrecenzovat. Vím totiž, že mám ještě pěkný skluz. To vítě, po dočtení Vampýrské akademie a série Hush Hush jsem se musela chvíli vzpamatovávat a tak nebylo čas na recenze. Teď se to snažím dohnat, ale jde to jen horko těžko.
Detail titulu Léto, kdy jsem zkrásnělaDetail titulu Vampýrská akademie 1Detail titulu Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibekDetail titulu Vampýrská akademie 3 - Stínem políbenáDetail titulu ZavrženýDetail titulu Anna krví oděnáDetail titulu Hvězdy nám nepřályDetail titulu Deklarace smrti
Hmm.. Takže osm. To není zas tak špatné skóre, snad to bude v dubnu ještě lepší :)

Obálka měsíce:
Out of the Easy
No co říkáte? Mně se zalíbila hned na první pohled. Vypadá mysteriózně a tajemně, až mě z ní skoro mrazí!

Trailer měsíce:
Počasí venku moc slunně a letně nevypadá, tak si ho zkusme přivolat aspoň trailerem na pohodovou knížku Léto, kdy jsem krásněla.



2 komentáře:

  1. wow! super!!
    je pěkné, jak jsi přečetla celou VA :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe napadlo mě skoro úplně to samé, ale pojmenovala jsem to book progress :D Jinak jsi dobrá, že jsi přečetla tolik knih, to je vážně obdivuhodné :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)