08 dubna, 2013

Plány na duben

Vzhledem k tomu, jak úspěšně se pro mě minulý měsíc vyvinul, rozhodla jsem se, aspoň trošku zběžně sepsat své plány na duben. Co já vím, třeba se trochu inspirujete i vy a já tak alespoň budu mít všechno sepsaná a na jednom místě.
Z části tenhle článek bude fungovat i jako informační. Abyste vy, čtenáři, věděli, co se v dubnu na blogu bude dít, jestli můžete čekat nějaké změny, nebo vše půjde hezky ruku v ruce s klidem a tichem po pěšině.Chtěla bych začít svým dubnovým předsevzetím číslo jedna.

- Číst, číst a číst
Jelikož duben je pro mě ve znamení knih (mnohem více než březen- měsíc knihy), protože vychází strašně moc skvěle vypadajících knih, rozhodla jsem se, že abych tu nálož novinek vydržela ve zdraví, budu tento měsíc hodně číst i kdyby to znamenalo věnovat se trochu méně blogu. Na druhou stranu, zase potom bude víc recenzí, že? (:P). A co že to mám všechno na seznamu?
-Jsem roztříštěná
-Mezi nebem a zemí
-Hlas měsíčního svitu
-Dech
-Magie Krve
-Temná akademie- Rozpolcení
-Hostitel
-Lovkyně snů- Procitnutí
-Lovkyně snů- Vstříc temnotě
-Lovkyně snů- Osudové rozhodnutí
-We'll always have summer

-Angličtina
Poslední knihou minulého bodu se dostávám k další věci. Více čtení v angličtině. Už teď na začátku dubna jsem dočetla svoji první anglickou knížku a ráda bych se v tom zdokonalila ještě víc :). Proto se chci pustit i do dalšího, trochu náročnějšího čtení.

-Recenze, recenze
Chtěla bych se v dubnu trochu polepšit a začít psát víc recenzí. Jsem teď v pořádném skluzu a sama jsem zvědavá, jak to budu všechno dohánět. Naštěstí mám doma zatím k recenzi knihy jen dvě, takže zbytek recenzí, které mi zbývají napsat jsou na knihy z knihovny, ale i tak. Ráda bych toho stihla co nejvíc.

-Blog
A jak to bude vypadat s blogem?
Nechystám proměnu vzhledu, jelikož ten jsem měnila nedávno a musím se přiznat, že já a grafický editor- to je docela něco. Jsem ráda, že jsem dokázala vyčarovat alespoň tohle.
Jak už jsem ale psala v předešlých odstavcích, chtěla bych se hodně věnovat recenzím a čtení a co se blogu týče, tak na něm co nejvíc makat. Vždycky je totiž co spravovat. Když se například podívám na své dřívější recenze- jdou na mě mdloby.

To je tedy pro duben všechno, takže pisálkům Zdar! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)