12 dubna, 2013

Přečetla jsem za březen

Tak už jsem udělala měsíční chvástačku, napsala článek s plány na duben a také shrnula celkový březen. A tak jsem si řekla, proč neudělat článek i s přehledem knih dočtených. A jak už mnoho z Vás ví z minulých článků, březen byl pro mě na čtení hodně úspěšný, takže se do toho raději hned pustím.


Detail titulu Vampýrská akademie 1Detail titulu Vampýrská akademie 2 - Mrazivý polibekDetail titulu Vampýrská akademie 3 - Stínem políbenáDetail titulu Vampýrská akademie 4 - Krvavý slibDetail titulu Vampýrská akademie 5 - Spoutáni magiíDetail titulu Vampýrská akademie 6 - Poslední oběťDetail titulu ZavrženýDetail titulu Crescendo (2. díl k Zavrženému)Detail titulu Ticho (3. díl k Zavrženému)

Detail titulu Finále (4. díl k Zavrženému)Detail titulu Anna krví oděnáDetail titulu Léto, kdy jsem zkrásněla Detail titulu Loď mezi hvězdami

Vampýrská akademie:
No, co k tomu můžu říct. Přečetla jsem celou sérii, v poměrně krátkém čase, ale co se divím. Bylo to skvělé, bylo to plné života (i když je to trochu ironie), mělo to šťávu a já si to užila. Jediné, čeho lituju je, že není dílu víc a já je zhltla tak rychle. Přemýšlím, že se v květnu zapojím do re-readingu.

Hush Hush:
Další přečtená série, kterou jsem upřímně vůbec neměla v plánu. S tím množstvím YA knih je těžké všechno nějak postupně přečíst a Zavržený určitě nebyl na mém seznamu priorit. Ale stalo se a jakmile jsem se do série zahlodla, už jsem nemohla odolat a četla jsem až do konce. Vzpomínám si, jak jsem měla nepřetržitě alespoň týden oči přilepené ke čtečce.

Anna krví oděná:
Pěkná knížečka z produkce Baronetu, která přinesla nádech zase něčeho trochu jiného a já byla moc ráda, že jsem měla k dispozici si ji přečíst.

Léto, kdy jsem zkrásněla:
Další kniha, kterou jsem neměla v plánu číst. Popravdě mě přímo odrazoval ten sladký podtón letní lásky. Myslela jsem, že románky už nejsou nic pro mě. Ukázalo se, že se Zuzzi opět mýlila a jakmile jsem knihu dočetla dokonce jsem se pustila do druhého dílu anglicky, což byla také první moje přečtená kniha v AJ.

Loď mezi hvězdami:
Nesmírné zklamání. Knihu jsem dostala na Vánoce a trochu jsem ji odkládala, ale když už jsem se k ní dostala čekal mě jen zdlouhavý, nudný příběh s až primitivní zápletkou. Nemůžu říct, že bych si čtení užila. Škoda. Snad budou další díly lepší.

1 komentář:

  1. Já jsem měla Vampýrskou akademii také přečtenou hrozně rychle. Hold jsem hltala Rose a ostatní! :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)