28 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha, při které jsem se bála o své zdraví

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Už se nám to pomalu krátí a po dnešním tématu už bude zbývat pouze jedno. Musím říct, že mě to opravdu mrzí, protože za ten červen jsem si na pravidelné přispívání zvykla a teď mi to bude chybět. Na druhou stranu jsem si zase dokázala, že dokážu u nějakého pravidelného projektu vydržet měsíc bez toho, abych to zabalila, takže na 100% spokojenost! :D
Ale abych se vyjádřila k dnešnímu tématu. Když se řekne: "Kniha, při které jsem se bála o své zdraví", vybaví se mi hned několik kousků. Patři mezi ně svou napínavostí a autorčinou naprostou krutostí několik dílů VA, ale potom taky třeba Hostitel nebo Osud.
Vzhledem k tomu, že u VA byly moje nezadržitelné pocity nutkání mého srdce proskočit hrudním košem asi největší, vybrala jsem právě jeden z dílů této série.
A který? Nad tím jsem skutečně taky dlouho dumala. Třetí díl, ačkoli byl naprosto šokující a pro mě neskutečně trýznící, jsem už využila v předchozím knihobraní, takže vypadává. Čtyřka, pětka a především šestka byly úžasné, každá svým způsobem, ale myslím, že nejlepší kandidát na toto téma je u mě Mrazivý polibek, tedy dvojka.

Proč? Protože na konci to bylo z mé strany jenom takové: "What the hell?", "You've got to be kidding me!", "Richelle, nesnáším tě!". Omluvte angličtinu, ale já kdykoli nadávám, nadávám výhradně anglicky, mírná deformace ze seriálů a knih.

A co jste vybrali k tomuto tématu za knihu vy?

1 komentář:

  1. Ten koniec teda bol zaujímavý! Rozhodne som to nečakala, bolo mi to ľúto, ale posunulo to hrdinov aspoň 8) hlavne Rose...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)