05 července, 2013

1. blogové narozeniny + soutěž


Tadááá! Je to tady!
Oslava narozenin blogu se jasně přiblížila. 3.7. tomu bylo rok, co jsem poprvé přispěla na stránky pečlivě pojmenované My kingdom of books. Rovněž taky budeme slavit moje narozeniny, které mám v neděli 7.7. Takže takové dvojité oslavy :)
Docela jasně si uvědomuju, jak dlouhou cestou jsem prošla. Recenze se změnily, blog se změnil a i já se za ten rok změnila! Vždycky jsem měla v srdci knihy, ale až teď po tom roce si začínám uvědomovat, že čtení (a následné psaní o čtení) mě neskutečně baví a je to něco, co bych ráda dělala i v budoucnu. Teď už si opravdu nedokážu představit, že bych s blogem najednou sekla a tak celou tu prošlou cestu zahodila. Rozumějte, já jsem hodně přelétavý člověk, u ničeho nevydržím dlouho a že mám blog už ROK je pro mě strašný úspěch. Je to taky pro mě znamení, že jsem našla koníček, který mi vydrží ještě dlouhou dobu.
Co mě ale udivuje nejvíc je, jak neskutečně pevnou komunitu jsme vytvořili. Jsem strašně hrdá na to, že můžu být takového celku součástí a těší mě, že jsem měla a mám možnost poznat lidi, které zžírá stejná vášeň ke knihám, jako mě. V mém okolí nemám příliš lidí, se kterými bych mohla sdílet svoji závislost a tak mě těší, že můžu sdílet své názory s Vámi.
Ať už teď tuhle kecací část čte kdokoli, chtěla bych hlavně nováčkům v knižní blogosféře (a že mám pořád pocit, jako by to od založení blogu bylo teprve měsíc) říct, že budou chvíle, kdy budete chtít prostě blog ukončit, přestat přispívat. Já určitě takový nápad párkrát měla. Ptala jsem se sama sebe, k čemu to vlastně je? Vždyť je blogů tolik, když bude o jeden míň, určitě to nebude vadit. Viděla jsem ale všechnu tu práci, co jsem tady udělala. Kolikrát jsem se dřela s designem - neúspěšně :D - a došlo mi, že to vážně není o lidech okolo. Nejde o to, kolik fanoušků máte, kolik komentářů, nebo jestli jste na špičce knižní blogosféry.
Jde o Váš pocit. Jde o to, jestli Vás to baví tolik, aby jste s tím nedokázali švihnout. Vlastně je to taková zkouška Vaší lásky ke knihám, Vaší lásky k téhle komunitě a k blogu. A upřímně? Já zjistila, že bych to tu vážně nemohla opustit, protože když už jsem neměla radost z ničeho jiného, z blogu vždycky. Byla jsem ráda, že dělám něco, na čem záleží. I kdyby na tom záleželo jenom mě. Takže všem nováčkům, hlavně to nevzdávat! :)
Věřím, že nejméně polovina z Vás tohle povídání přeskočí a vážně Vám to nemám za zlé, protože vylívání mého knižního srdíčka není pro slabší povahy. Proto přejdu k troše statistik, to by Vás možná mohlo bavit.
Za rok blogování a dva dny (:D):
22150 zobrazení blogu
142 pravidelných čtenářů
192 fanoušků na facebookové stránce blogu
cca 86 přečtených knih
778 komentářů (mých i Vašich dohromady)
66 recenzí
Nejvíce zobrazovaný článek- Half-birthday giveaway

Zajímavé ještě docela je, že se na blog dívá spousta lidí nejen z Česka, Slovenska a Spojených států, ale z Číny, Ruska, Itálie, Chorvatska, Indonésie, Německa a Nizozemska.
Chtěla bych Vám všem poděkovat za přízeň v uplynulém roku a doufám, že to v příštím roce bude stejné!

Soutěž:
Teď už bych ale ráda přešla k soutěži!
Pravidla:
-Soutěžit může každý s českou doručovací adresou (promiňte bloggeři ze Slovenska), jakéhokoli věku, s blogem či bez, je to úplně jedno.
-Soutěž potrvá ode dneška (5.7.) až do konce prázdnin. Poslední dva týdny v srpnu budu na táboře, takže vyhodnotím až na začátku září.
-Vítěz bude jeden a pokud se neozve do 48 hodin poté, co mu napíšu e-mail s oznámením o jeho výhře, losuji někoho jiného

Výhra:

Jak se můžeš zúčastnit?
a Rafflecopter giveaway

Pokud máte něco, co byste mi chtěli říct, budu ráda, když se podělíte do komentářů! :)
Takže čtení zdar a za rok se tu doufám sejdeme u dalšího povídání a další soutěže :)

12 komentářů:

  1. Zuzzi, moc blahopřeji k jednomu roku a doufám, že tvůj blog vydrží ještě minimálně pětkrát tak dlouhou dobu! Taky ti přeju všechno nej k narozkám! Snad se zase potkáme na sraze. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :)
      Taky doufám, že se zase potkáme na sraze :)

      Vymazat
  2. když někdo vyhraje platí se za to poštovné nebo tak?

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuliji k jednomu roku! Věřím že se u toho druhého a třetího a spousty dalších také sejdeme=) A ještě přijmi gratulaci k narozeninám! Oslav to jak se sluší a patří =)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k roku ! :D Já bych se toho taky ráda někdy dočkala. Baví mě to čím dál víc. Ještě jednou vše nejlepší úžasnému blogu !

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak si myslím, že jde hlavně o ten pocit, že děláš něco co tě baví. A když tě něco naplňuje tak, že máš jednoduše takovou tu hroznou chuť to dělat pořád, i když třeba není moc velká odezva :) o tom to je :))) a pak když přijde úspěch, je to ještě tak 1000x lepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju a přeju hodně úspěchů do dalších let blogování ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Už tak dlouho? No to mě... whuááá, gratuluju!! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. přeji hodně štěstí a spoustu zajímavých knížek k přečtení ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)