12 července, 2012

Trailer Thursday (1)

Trailer Thursday (1)- Krásní mrtví




Anotace:
Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím.
V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a - Phoenix. 
Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její veliká, největší láska… 
Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? 
Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek… 
Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Nejdřív bych chtěla napsat, že tohle je původní trailer. Ten český se mi zdál tak trochu nudný. Když jsem si tento pouštěla, musím říct, že mi běhal mráz po zádech. Kdybych Krásné mrtvé nečetla, určitě by mě to navnadilo. Protože taková atmosféra.. Hmm, to by bylo počteníčko. Kniha mě ale trochu zklamala, škoda. Na blogu se určitě recenze na Krásné mrtvé ještě dočkáte :)





1 komentář:

  1. Trailer je podarený, hoci som čítala už nejaké recenzie (som zvedavá aj na tvoju:)), takže od série veľa neočakávam, vlastne ani neviem, či sa k nej niekedy dostanem, ale hádam...:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)