11 srpna, 2012

Knižní prostřeno (1)

Toto meme vymyslela VeEee. Úkolem je sestavit tří nebo čtyř chodové menu, 
samozřejmě čeho jiného než knih. 

Knižního prostřena se účastním poprvé, tak jsem zvědavá, jak se mi povede menu skloubit. Pro začátek začnu jen třemi chody, příště možná přidám i čtvrtý :)

Předkrm:
Blbnutí s OscaremJako předkrm jsem vybrala knížku blbnutí s Oskarem. Je to už tuším šestý díl této série. Knížka je od české autorky Ivony Březinové a podle mě pro předkrm jako stvořená. Je v ní napětí, romantika a dobrodružství. Kdo by nevěděl, stručně je celá série o několika kamarádech, kteří cestují po různých místech, jak v Česku tak v zahraničí, vždy ale po stopách nějakého spisovatele. Mě se celá série líbila, ale pro předkrm se rozhodně hodí víc, než na hlavní chod :)





Hlavní chod:
Nad tím jsem se vážně musela zamyslet. Nejdřív jsem chtěla dát Hunger games, ale potom jsem si uvědomila, že o těch každý ví, že jsou nepřekonatelné, takže informovat o tom všechny znovu je zbytečné. Proto jsem se rozhodla pro trochu méně známého Železného krále, který si tolik fanoušků sice nezískal, ale podle mě měl kouzlo (a to doslova). Romantický fantasy příběh spojený s pohádkou. Ten nápad se mi moc líbil a tak jsem Železného krále korunovala na hlavní chod :DD




Zákusek:
Něco lehčího k zakončení menu? Myslím, že Temná akademie- Vyvolení je víc než vhodná. Pro ty, kteří hledají pohodové čtení, žádné drama, je to perfektní. Upřímně se těším na další díl, abych mohla v zákusku pokračovat :D Vážně se mi to totiž líbilo, pořádně tedy ani nevím kvůli čemu, takže můžu jenom doporučit a popřát 





Dobrou chuť (a nezapomeňte se pochlubit se svým menu :))

1 komentář:

  1. Blbnutí s Oscarem je výborná kniha:) Celá série je moc pěkná :) ... jinak super menu ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)