01 září, 2012

Měsíční chvástačka- srpen 2012


A je tu moje druhá měsíční chvástačka. Minulý měsíc jsem psala, že možná bude video, ale nějak na to tentokrát nebyl čas. Už se ale vážně pokusím v září, byla by ostuda to nezkusit :DD. Víc jak půlku srpna jsem byla pryč a tak je tentokrát knižní nadílka o hodně menší, než minulý měsíc. Navíc mi měli přijít recenzní výtisky z Fragmentu a kniha do soutěže, ale zatím bohužel ještě nedorazily, proto za prvé trochu odkládám soutěž a za druhé je knih tentokrát méně.

Knihy, které jsem si koupila:
Tak tento měsíc jsem si koupila (a to ještě není úplně pravda, protože mi je spíš koupila mamča, za což jí děkuju <3 :)) pouze knihu Eglantýna a Eustach. Jsou to dva různé duchařské příběhy, zatím jsem knihy nečetla, protože nebyl čas, ale vypadají dobře a snad mě budou bavit. 

Knihy, které jsem dostala:
V srpnu jsem dostala k svátku od bráchy knížku Proměna, po které jsme pokukovala už delší dobu a kterou jsem taky viděla v knihovně. Před asi rokem mě příliš nezaujala, ale když jsem ji viděla letos, prostě se mi zalíbila. Začala jsem ji číst na táboře, kde teda moc volného času nebylo a tak jsem jen na začátku, ale vypadá zajímavě a rozhodně se těším, jak bude pokračovat. Její název je Proměna a autorkou je Margaret Hahyová.

Knihy, které jsem dostala jako recenzní výtisk:
Díky spolupráci se Zoner Pressem jsem si konečně přečetla první mangu a to Fly High! Leť výš. Recenze se objeví na blogu dneska, nejpozději zítra. Jak už jsem psala, tento měsíc je to můj jediný recenzní výtisk, příští měsíc snad bude nálož knih trochu větší, hlavně z toho důvodu, že má vyjít tolik skvělých knih. Taky jsem si nepořídila, jak jsem si slíbila knihu Pád, což napravím také v září.

Tady jsou ještě knihy pohromadě, tentokrát s počty nebude problém, knihy jsou čtyři :)


Zuzzi

2 komentáře:

  1. Knihu Proměna znám, viděla jsem ji v Levných knihách. Každopádně mám dojem, že jsem ji měla půjčenou a nijak se mi nezalíbila. A ty duchařské příběhy jsem četla, už jsem ti to myslím říkala, takže se nebudu opakovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v levných knihách, už jsem po ní dlouho koukala, tak jsem si ji při příležitosti svátku tak nějak vybrala :)... Na ty Duchařské příběhy jsem zvědavá no, uvidíme :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)