03 října, 2012

Měsíční chvástačka- Září


Ahojte :),
takže bych Vás nejprve chtěla uvítat u další měsíční chvástačky, tentokrát za měsíc září. První školní měsíc se nám konečně přehoupl, musím uznat že mi připadal nekonečný. No ale už je za námi, začíná říjen a tak je čas na chvástačku :) Tento měsíc jsem nasbírala celkově 8 knih, což je takový zlatý střed. Většinou to byly recenzní výtisky, protože jsem tento měsíc moc knih ke koupi nesháněla, tak pojďme na to:

Recenzní výtisky:
Hunger games- Vražedná pomsta- Recenzní výtisk od Fragmentu. Konečně jsem si objednala zbývající dva díly HG a dočetla je, recenzi na Vražednou pomstu najdeš zde.
Hunger games- Síla vzdoru- Taktéž recenzní výtisk od Fragmentu, jak se mi knížka líbila zjistíš v recenzi tady 
Gjorkové- Tajemství minulosti-Knížka na kterou jsem se moc těšila, od české autorky a nakladatelství Krigl. Teď ji právě čtu a zatím to není špatné, počkejte si na recenzi :)
Fly high! 2- Leť výš- Druhý díl krásné mangy, od nakladatelství Zoner Press. Mangu už mám přečtenou jen k recenzi se pořád nemám :DD
Noční škola- Recenzák opět od Zoner Pressu, tentokrát komiks. Zatím jen sedí v poličce a čeká na správnou dobu k přečtení :)

Koupeno:
Jméno hvězdy- Koupeno v LK. Tato knížka mě lákala hned, když jsem uviděla, že ji v Levných knihách prodávají, námět je zajímavý a originální, tak uvidíme :)
Velikost L- Taky jsem se ke knížce zatím nedostala, ale má dobré ohlasy, navíc od autorky Meg Cabot, takže snad nemůže být jiná, než dobrá.
To je ona- Okouzlující- Něco z edice Gossip girl, nebo od stejné autorky už jsem si dlouho chtěla pořídit, teď se konečně naskytla příležitost.

Říjen pro mě bude měsícem zapomenutých knih. Tedy knížek, které už mi dlouho leží v poličce, ale i přesto, že se na ně moc těším, jsem se k nim zatím nedostala :). A nakonec ještě všechny knížky měsíce září pohromadě:




3 komentáře:

  1. Jméno hvězdy právě čtu a moc se mi to líbí :) Jinak pěkná hromádka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mlsně koukám na tu mangu a Gjorky... ^_^

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé přírůstky! :)) To Jméno hvězdy vypadá opravdu zajímavě! :DD

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)