14 prosince, 2012

Knižní chvilky (5)

Ahojte knihomolové :)
Definitivně na mě dopadla vánoční atmosféra a už přemýšlím o balení dárků. Vždycky to nechávám na poslední chvíli a 24. potom šílím, že nemám nic hotového, tak jsem si řekla, že letos musím začít dřív. A při té příležitostně mě hned oslovil nápad na knižní chvilky. Řekněte, že se to přímo nevybízelo :D


Co říkáte? :) Taštičky se mi hrozně líbí a knížka, kterou právě čtu, strašně super :). Nezapomeňte se do komentů podělit o své knižní chvilky :)

8 komentářů:

  1. Knihu jsem četla - byla celkem fajn. ;) Těš se na druhý díl, ten je mnohem lepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Já jsem teď asi na dvousté stránce a zatím to rozhodně není špatné, jestli bude druhý díl lepší, tak se mám na co těšit :)

      Vymazat
  2. Pěkné chvilky, já mám radši balení dárků balícím papíre, vždycky si přitom tak vyhraju. :) I když ty tašky jsou krásné. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky balící papír preferuju, ale když já ho zrovna nemohla najít :D

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)