03 ledna, 2013

Knižní plán na rok 2013

Tento projekt vymyslela Neliss. Více se dozvíte zde

I já jsem se rozhodla zapojit do projektu, který vymyslela Nellis. V první ze čtyř článků zveřejním tři knihy, které bych si chtěla v prvním půlroce roku 2013 přečíst. Na konci července potom zveřejním článek, který bude říkat, jestli jsem danou knížku opravdu přečetla, nebo ne. Na první pololetí tohodle roku jsem si vybrala:
The Host (The Host, #1)The Cursed Ones (Crusade, #1)Marcelo in the Real World

Proč jsem vybrala zrovna tyhle tři. Jsou to knihy, které jsem dostala k Vánocům a všechny tři jsou v angličtině. Tímto způsobem se vlastně chci nějak dokopat k tomu, abych je přečetla. Takže doufám, že až v červenci budu psát článek navazující na tento, budu se chlubit, jak jsem je všechny tři nakonec hezky přečetla. Jak mi to šlo a já se v angličtině vůbec nezadrhávala :D

Hezký zbytek večera, Zuzzi.




12 komentářů:

  1. No teda, Hostitele přečíst co nejdřív, je to skvělá kniha! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám takový pocit, že jsem snad jediná, kdo ho ještě nečetl :D

      Vymazat
  2. Tak to ti prajem, nech sa ti to podarí 8) Host je riadne hrubá a ešte po anglicky :O

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce..ta prostřední vypadá hodně dobře..co je to přesně za knížku.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš se na ni podívat tady, na goodreads: http://www.goodreads.com/book/show/9938111-the-cursed-ones

      Je to upířina :)

      Vymazat
  4. Ano, HOSTITEL je úžasný !! :) Těším se na film.
    Marcelo je taky naprosto dokonalá knížka. Úžasný příběh s neobvyklým hrdinou :)
    A ta poslední - prostřední - :O vůbec nemám páru, co to je za knížku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D asi bych ji taky neznala.. Dřív jsem o ní taky neměla ani páru, ale zdá se, že vůbec nebude špatná :)

      Vymazat
  5. Jé, The host je úžasný.:] Inak som nečítala.:) Nezabudni sa zapísať do linkovača.:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)