01 ledna, 2013

Knižní výzvy na rok 2013

Pokud jste už všichni střízliví, bez bolesti hlavy a kocoviny, tak jsem si říkala, že bych Vám ráda ukázala, jakých výzev se hodlám účastnit v roce 2013. Koukala jsem, že je toho na blozích docela dost a je z čeho vybírat. Proto jsem si řekla, že by určitě nebylo marné, zúčastnit se výzev více. Zase ale chápete, čeho je moc, toho je příliš. Takže takhle ty tři výzvečky, kterých jsem si předsevzala, že se zúčastním budou asi dostatečné :)

Knižní výzva na rok 2013 u Ells:
knizni-vyzva-na-rok-2013-ikonka
Ono, člověka to asi napadne, ale kdyby ne, tak to ještě jednou zdůrazním. Tuto výzvu pořádá Ells :D. Co je úkolem? Je to vlastně úplně jednoduché. Ells sestavila ikonky podle počtu přečtených knih. Je jich celkem dvanáct a každá je po deseti knihách. Maximální výzvou je tedy tady, že přečtete 120 knih. Jsou tu dva způsoby, jak se zúčastnit. Buď si rovnou vyberete, jakého počtu knih chcete dosáhnout, ikonku si dáte na blog a ze všech sil se snažíte výzvu splnit. A nebo, což je méně stresující možnost, po každých deseti přečtených knihách si na blog přidáte danou ikonku a až rok 2013 skončí, budete vědět, jak jste si vedli. Já si vybrala první způsob a i když čtu opravdu ráda a věřím, že i rychle, 120 knih by na mě bylo moc, takže si pro začátek stanovím limit 70 knih a kdyby se mi to náhodou podařilo zdolat, limit navýším :)
70

Knižní výzva Reading everything:
Další z výzev, která mě zaujala právě proto, že je trochu odlišná od těch ostatních. Úkolem je přečíst za rok min. 5 knih z každého žánru, přičemž na každý máte pomyslně tři měsíce, můžete ale danou knihu přečíst, kdy chcete. Žánry jsou čtyři a to: Fantasy, Romance, Horory, Historie. Řekla jsem si, že to pro mě bude zase trochu změna, že se nemůžu zahrabat a číst jen fantasy. Proto doufám, že se mi to nějak povede :).

Knižní výzva na Goodreads.com:
No, ano. Knižní výzva na goodreads.com. Řekla bych, že to už je jenom takový doplněk. Nicméně, když jsem si stanovila 70 knih u Ells, stanovím si stejný počet i na goodreads. Přeci jen, tam se stav přečtených knížek kontroluje o něco líp, než kdybych si to měla zapisovat sama.

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Zuzzi has read 0 books toward a goal of 70 books.
hide

1 komentář:

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)