01 února, 2013

Měsíční chvástačka- leden 2013


Stále nemůžu uvěřit tomu, že rok 2012 je definitivně za námi. Ta třináctka mi prostě nějak nejde přes jazyk. O to těžší je si připustit, že první měsíc nového roku už je taky u konce. A jak to tak už bývá, s koncem měsíce přichází Měsíční chvástačka, abychom se alespoň pochlubili s novými úlovky.
Kdyby se mě někdo zeptal, jaký byl můj leden 2013, pravděpodobně bych nevěděla, co říct. Hodně mi to celé uteklo ve víru všech těch závěrečných testů a akcí.
Přesto se musím pochlubit, že jsem si na čtení čas našla a i když to nebylo úplně přesně, jak jsem si představovala, blogu jsem se také snažila jakžtakž věnovat.
U mě tedy jak z hlediska knih, blogu i života leden dopadl úspěšně a doufám, že vás byl taky, co nejlepší. Ale teď už bych ráda přešla k těm přírůstkům do knihovničky :)
Několik jsem vám jich ukázala v příspěvku před pár dny, od té doby se ale ukázalo ještě pár knížeček, takže chvástačka bude nakonec o něco delší :). Navíc to vypadá, že moje poličky za chvíli tu masu knih neunesou, takže se pomalu ale jistě blížím k nové knihovně (!) :D.

Knihy vyhrané:

Je to skoro zázrak! :D 
Zuzzi vážně něco vyhrála. Když jsem na blogovém mailu viděla e-mail s předmětem výhra v soutěži, tak jsem (alespoň duševně) skákala metr vysoko. Vážně velikou radost jsem z toho měla! :)
Vyhrála jsem knihy Milionář z chatrče a Krvavá romance plus nějaké podepsané swag věcičky :)

Knihy k recenzi:
Tento měsíc se toho sneslo docela dost. Mám ještě nějaké RC výtisky z prosince, takže na tom budu muset zamakat. Každopádně děkuji nakladatelstvím Fragment, Baronet a Knižní klub za knihy: Deklarace smrti, Temné vize- Posedlost, Temné vize- Vášeň, Anna krví oděná, Mlhovina. 
Zatím jsem přečetla pouze dvě z jmenovaných a recenze by se měla na blogu objevit co nevidět! :)

 Knihy koupené
V lednu jsem neodolala pouze, když jsem šla kolem levných knih. Nakonec jsem si pořídila dvě knížečky z historické série Můj příběh- Chudobinec a Pompeje.

Vše pohromadě: 



4 komentáře:

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)