24 března, 2013

Týden k týdnu

Tentokrát jsem si řekla, že se s Vámi zodpovědně podělím o zážitky za oplynulý týden a k tomu ještě v neděli, tak, jak to má být. Abych pravdu řekla, tento týden se toho nijak moc nedělo. Mírně jsem se nutila do čtení a aktivity na blogu a jediná zajímavá věc, co se udála byla návštěva literárního semináře s kamarádkou. Musím uznat, že to předčilo moje očekávaní a já se po dlouhé době díky Temnářčinu cvičení rozepsala.

Koupila jsem si:
Bída, moji zlatí, bída. Tento týden to s nákupy nijak šťastně nevypadalo. Do Brna jsem se dostala pouze jednou a to pouze tak zběžně, že jsem stihla jen v rychlosti prolétnout knihkupectví. Škoda, snad příště. 

Přišlo mi:
Za to mi ale přišly dvě knížečky od nakladatelství Fragment k recenzi. Měla jsem velikou radost, protože už jsem si dlouho žádný recenzní výtisk neobjednala a tak vidina balíčku čekajícího na mě na stole byla skvělá. Už se těším, až se pustím do čtení!

Přečetla jsem:
Po pravdě, už mi začíná trochu splývat, co jsem přečetla tento týden a co ten minulý. S jistotou ale můžu říct, že to byly tyhle tři krásky. Vampýrskou akademii poslední díl jsem dočetla myslím v úterý. Od té doby jsem se pustila do Anny krví oděné, kterou jsem úspěšně zdolala a rozečetla hned několik knih najednou a jelikož mě ani jedna nijak neupoutala raději jsem čtení nechala. V pátek jsem s radostí zavítala do knihovny a odnesla si další nálož skvělých knih. Za necelý den jsem potom přelouskala Zavrženého, na kterého se chystám napsat recenzi :).

Zrecenzovala jsem:
No, moje předsevzetí, že napíšu každý den jednu recenzi zapadlo kamsi hluboko do dějin, takže dělejme, že jsem to nikdy neřekla, abych si nepřipadala tak trapně :D. Každopádně, i přes to se mi povedlo napsat dvě recenze. Jedna na už zmíněnou Aničku a druhá na pokračování Vampýrské akademie dvojku.

Právě čtu:
Vzhledem k tomu, že knih mám rozečtených poměrně dost, nebudu Vás zahrnovat sáhodlouhým seznamem. Jsou totiž jen dvě knihy, kterým se teď věnuju nejvíc a chtěla bych je v nejbližší době dočíst. Druhý díl Zavrženého- Crescendo a re-reading Pokrevní pout :).

Obálka týdne:
Tentokrát jsem zabrousila k troše elegance a řekla si, že když už tak ráda odhaluju anomálie obálek, ukážu Vám jednu vážně suprovou, která je úzce propojená s posedlostí šaty. 
Clockwork Princess (The Infernal Devices, #3)

Trailer týdne:
Takhle se nám to aspoň hodí k tématu :D. Trailer k Hush hush :)

1 komentář:

  1. Akademie a zavrzeny jsou moje nejoblibenejsi serie :) nejak nechapu jak lidi ctou nekolik knizek najednou...vzdyt se v tom musis stracet ne? si pekne vychutnam jeden pribeh a pustim se do dalsiho:))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)