11 dubna, 2013

Čtení na slepo (3)


Jsem hrozná a strašlivá, ale já si prostě nemůžu pomoct. Většina asi nechápe, proč jsem hrozná a strašlivá. Moment, dostávám se k tomu. Při minulém čísle jsem si 'vylosovala' Roztomilé malé lhářky a vážně jsem myslela, že je přečtu. Ale v březnu přišlo tolik výpůjček z knihovny a všeho toho, že na to nedošlo. A jelikož Roztomilé malé lhářky jsou poněkud nudné čtení (teďka ze začátku) pustím se do nich asi až později až na ně bude pořádná atmosféra.
Takže aniž bych měla splněné minulé číslo Čtení na slepo, pouštím se statečně do druhého, které snad úspěšně splním.



Musím říct, že jsem si úlevně vydechla, že jsem si vylosovala právě Lovkyni. Ta je totiž na předních příčkám mého čtecího seznamu na duben. Tak uvidíme, za jak dlouho se k ní dostanu :)

3 komentáře:

  1. Druhý díl lovkyně snů je určitě nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  2. 2. diel sa mi lúbil najviac zo série 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám v plánu teď číst 2. díl Lovkyně :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)