30 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha, u které bych brala pokračování (dotisk)

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Tak se nám knihobraní hezky uzavírá a super tématem končí třicet dnů vkládání a diskutování. Musím říct, že jsem si to skvěle užila a překvapuje mě, že jsem u toho skutečně vydržela až do úplného konce. Chtěla bych moc poděkovat VeEee, že něco takového pro knihomoly vymyslela, myslím, že nás to zase stmelilo trochu víc dohromady.
Ale teď už k tématu. Rozečtených sérií, u kterých jsem se dozvěděla, že se jaksi neplánuje dovydání dalších dílů (speciálně Knižní klub to má teď v oblibě) je taky docela dost. Na vrcholu listu mé nedočkavosti je například série Železná víla, ale rozhodla jsem se, že tu dneska dám na druhou kolej, ačkoli bych si její pokračování přečetla hrozně ráda!
Ale další kniha, jejíž pokračování netrpělivě očekávám je Dcera kostí a dýmu.
Četla jsem ji před pár měsíci a neskutečně jsem si ji oblíbila! Je pravda, že zrovna tento kousek nesedl každému, ale mně přišel příběh magický a plný kouzla. Proto mě zklamalo, že se nejprve vůbec nevědělo, zda pokračování v Česku bude a když se konečně rozhodlo že ano, připadlo přibližné datum až na léto příštího roku... To si asi ještě počkám!

Tím to se s Vámi u Knihobraní loučím, doufám, že jste si ho užili jako já! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)