22 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Můj nejnovější knižní přírůstek

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Miluju předvádění svých nejnovějších přírůstků a "chlubení" se. Proto se mi téma, které máme na poslední dva dny moc líbí. Tentokrát tedy nebylo nijak moc žádného váhání, protože zrovna ve čtvrtek jsem si pořídila novou knížku v Barviči. Nemohla jsem odolat akci u Joty a pořídila si hardbackové vydání Myší.
Myši
Asi deset minut jsem stála u regálu a přemýšlela nad tím, zda si vzít paperbackové nebo hardbackové vydání. Já vím, je dobré mít si z čeho vybrat, ale proč mi tohle dělají? :D Proč nemůžou udělat jen jedno pěkné vydání? Člověku je potom líto tam toho chudáčka paperbackového nechat a má chuť si koupit knihy obě. Shledávám v tom jakousi obchodní taktiku, třeba v tom jsou nějaké fígle :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)