09 srpna, 2013

Blogtour s Julií Kagawou (1)- Ukázky z Železného krále

Je to tady! Historicky první den mého historicky prvního blogtour! Než začnu, ráda bych poděkovala všem, kteří se na uskutečnění tohoto projektu podíleli. Moc mi pomohlo samotné nakladatelství Knižní klub a redaktorka Míša, musím poděkovat blogerům a čtenářům, kteří dávali najevo svůj zájem už od samého začátku plánování a ze všeho nejvíc chci poděkovat samotné autorce a její agentce za ochotu a pomoc při organizování. Jste skvělí!

Ale teď už k tomu, co jsem si na Vás připravila dnes... Tato série by se dala popsat mnoha slovy a - možná jsem zaujatá - z mé strany by to byla slova chvály. Pokud Vás ale moje slova nepřesvědčily - a já vím, že ne - mám tu malou ochutnávku z prvního dílu série. Musím Vás ale varovat, tato knížka se pro některé stává návykovou a ještě bohužel (bohudík?) nikdo nevynalezl protilátky. Proto jen na vlastní nebezpečí! :)

1. ukázka


2. ukázka


3. ukázka

4 komentáře:

  1. Jakto že se na to nemůžu podívat, chce to po mě nějaký heslo?? :/ :))

    OdpovědětVymazat
  2. Doma mám knížky, takže ukázky číst sice nebudu... ale těším se, co dalšího máš naplánováno! Díky za pořádání, doufám, že se tahle skvělá série dočká vydání trojky a čtyřky v češtině :) Zaslouží si to :))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)