28 dubna, 2014

Erilianské blogtour (3) - Vznik knih


V dnešním dni blogtour máte možnost dozvědět se, jak knihy vznikaly.

1. Erilianská trilogie je pro tebe určitě srdcovou záležitostí, protože je to první série, kterou jsi napsala. Vezmeme to tedy hezky od začátku. Bylo těžké jako začínající česká autorka svoji knihu dostat až na pulty v knihkupectvích? Jak vlastně cesta za splněním tohoto snu probíhala?
Vlastně to nebylo vůbec těžké. Do dnes se divím, jak drze přímou a nekostrbatou cestou jsem se tehdy vydala. Hodně velkou roli tu samozřejmě hrálo štěstí, které stálo při mně i při mé první knížce. Neobesílala jsem desítky nakladatelství, vybrala jsem si jedno, domluvila si schůzku s šéfredaktorem a za necelý rok potom byla knížka na světě.

2. Původně tvoji sérii vydávalo nakladatelství xyz, které je sice stejně jako CooBoo pod záštitou Albatrosu, ale i tak možná bylo pro někoho překvapením, že se najednou nakladatel změnil. Jak se vlastně něco takového přihodilo?
To šlo vlastně úplně mimo mě. V Albatrosu se rozhodli poslední Erilian vydat u CooBoo, protože je to nakladatelství zaměřené speciálně na literaturu pro mladší čtenáře. Vydávají také hodně sci-fi a fantasy, takže tam žánrově mé knížky lépe zapadají.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)