12 května, 2013

On my wishlist (6)


A po dlouhé době tu mám taky On my wishlist. Dneska jsem se rozhodla dát Vám vědět o jedné knize, kterou opravdu moc (a když říkám moc, myslím vážně MOC) chci a budu doufat, že ji třeba neznáte a já Vám tak ukážu něco nového, o čem jste ještě nevěděli. Co vy víte, třeba se Vám taky zalíbí! :)

Earthbound (US)
Anotace:
Tavia Michaels je jediný člověk, který přežil pád letadla, kde zemřeli také její rodiče. Když začne vídat podivné vize chlapce, se kterým ve skutečném životě nikdy nemluvila, začne se domnívat, že je toho o její minulosti hodně, co jí nikdo neřekl. Tavia brzy zjistí, že ona jediná drží klíč k zastavení Reduciaty, ďábelské společnosti která manipuluje celosvětovými záležitostmi  aby se sama dostala k moci. Ale Tavia se musí rozhodnout: buď přijme své vlastní schopnosti a zachrání svět před Reduciativou, nebo si zvolí svobodnou vůli a vlastní lásku.


Vychází 30.7. 2013

O této knize jsem se zmiňovala ve článku Aprillyne Pike- Co přišlo potom. Je to první díl autorčiny další série a já bych si knížku vážně ráda přečetla. Po dočtení posledního dílu série Křídla (Osud) jsem si Aprillyne oblíbila a jsem na její další výtvory zvědavá.
Jsem ráda, že se pořád nedrží jedné série, ale posouvá se dál. Znáte to, série s deseti díly, několika spin-off sériemi a autorka toho stále nemá dost a vymýšlí všelijaké průvodce a příběhy o životech ostatních postav. Díky Bohu, že Aprillyne vymyslela něco dalšího. Já se budu určitě těšit, jestli kniha dorazí i k nám do Čech a pokud ne, snad se i odhodlám přečíst si ji v AJ.

1 komentář:

  1. Tiež nemusím umelé predlžovanie sérií.
    Anotácia vyzerá super, rozhodne odlišné od vílej série 8D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)