03 července, 2012

About me!

Ahoj,
moje jméno je Zuzka, ale na blogu budu vystupovat pod Zuzzi. Jsem blázen do knih, psaní, časopisů a všeho tomu podobného. Kvůli tomu jsem si taky blog založila, abych mohla zdílet svoje názory s ostatními knižními nadšenci.
Ke čtení jsem se dostala poprvé asi v devíti a potom už to jelo. Četla jsem jako o závod.Teď je mým oblíbeným žánrem Fantasy/Divčí romány. Čtu podle toho, na co mám chuť.
Na blogu budeš nacházet recenze, nějaké ty projekty a časem možná i moji tvorbu. S jakýmkoli dotazem se na mě určitě můžeš obrátit a budu ráda za každý komentář a názor, co se tu objeví.

Zuzzi :)

2 komentáře:

  1. Zdravím, jmenuji se *Wulfric*, jsem správcem Literárního klubu.
    Spolu s mým kamaráden Palackem vedu Wulfrion blog - který je taktéž zaměřený na recenze knih, mimojiné.
    Dozvěděl jsem se o tobě když jsem spracovával Tvoji přihlášku a na první pohled mě zaujal Tvůj blog.
    Chtěl bych ti navrhnout Spřátelení našich blogů - to jest výměna odkazů/klikaček.
    Je to jen na tobě :)

    Ozvi se mi buďto na sir.wulfric@gmail.com nebo na můj blog - wulfrion.blog.cz.
    Dík a přeji pěkný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      tvůj zájem mě hrozně těší, bližší info jsem ti poslala na e-mail :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)