04 července, 2012

Waiting on Wednesday (1)

Waiting on Wednesday je meme pořádené jednou týdně Breaking the Spine. Cílem je vybrat a představit knihu, kterou bychom si chtěli přečíst.

Rudá jako rubín
Kerstin Gierová


Anotace:
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem.

Kniha mě zaujala nejprve svým obalem a když jsem se potom podívala i na obsah... Říkala jsem si, že je to přesně něco pro mě. Navíc jsem na ni slyšela samé pozitivní ohlasy :). A co na ni říkáte vy? Líbila se Vám nebo ne?













4 komentáře:

  1. Túto knihu by som si tiež chcela prečítať...:) Možno si ju kúpim, ale asi až v auguste.:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá zajímavě že? Už jsem se po ní jednou ohlížela, ale nakonec jsem si vybrala jinou :) :P

      Vymazat
  2. Já ji četla nedávno a opravdu moc se mi líbila =). Rozhodně doporučuji xD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po těch ohlasech si ji každopádně musím pořídit :DD :)

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)