22 července, 2012

Weekend with the book covers (2)

Weekend with the book covers (2)
Je tu další víkend s obálkami knih. Pro tentokrát jsem si díky srazu našeho klubu Na slovíčko s knížkou vybrala porovnávat obálku Prokletého maturiťáku.

Rozhodně jsou obě něčím zajímavé. Tentokrát snad ani nemůžu říct, že by se mi jedna líbila víc, než druhá. Nepředpokládala jsem, že budou zas tak rozdílné, ale čeští designéři si s tím tedy pohráli a musím  uvažovat nad tím, že se mi snad líbí víc česká obálka. Jediné, co mě štve je vyzdvihování některých nejmenovaných autorů (ano, myslím Stephenii Meyerovou), na knize se snad podíleli všichni stejně a proto, že jedna autorka měla úspěšnou sérii přece nemusí být její jméno zvýrazňováno úplně všude. Proto je moje hodnocení takovéhle:

Česká obálka:

Původní obálka:


2 komentáře:

  1. Taky se mi líbí více česká obálka :) Jinak jsem moc zvědavá na to, co na knížku řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ni sice těším, ale mám teď doma tolik recenzních výtisků, že mám na delší dobu co dělat :DD

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)