06 července, 2012

Weekend with the covers (1)

Za úkol máme porovnat obálku knihy v originále v české podobě.



Ano, ano, vím, že ještě není víkend, ale na tohle meme se rozně těším a víkend budu mít nabitý ještě spousty jiných věc, tak jsem si říkala, že příspěvek přidám radši dřív než později.




Sarah Shepard
Pretty Little Liars/Roztomilé malé lhářky
BB/art
Dívří romány/Detektivní

Nejprvce přišel šok, ptoom údiv a nakonec zuřivost :DD! Vždycky jsem nadávala na české výrobce, kvůli obálkám knížek. Přišlo mi, že ty původní jsou mnohem lepší. Pretty Little Liars jsou toho pravým opakem. Ne, že by se mi česká obálka nějak zvlášť líbila, ale ta originální mi teda necvnkla do noty vůbec. Bylo těžké vybrat jednu, protože je víc vydání obálek. Tyhle mi ale přišly jako ty původní. 
Proto se tedy se zklamaným výrazem musím obrátit k hodnocení, které bude v tomhle případě dost nízké.

Hodnocení původní obálky:


 Hodnocení české obálky:






4 komentáře:

  1. Bohužiaľ súhlasím, tie originálne obálky sú hrozne zvláštne a česká je tiež sklamanie.:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, ano, přesně tak bych je nazvala :DD :)

      Vymazat
  2. Naše obálky se mi líbí víc, jen ta co tu máš je původní návrh - ta co pak vyšla je tahle: http://abyss-mystery.blog.cz/1201/recenze-roztomile-male-lharky-nevinne-2 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áno :) .. Vím, jen jsem chtěla dát tu "původní" ale máš pravdu :))

      Vymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)