07 července, 2012

Slečna Božská (1)

Co máme za úkol? Vybrat si libovolnou knižní postavu a napsat pět věcí, které bychom jí donutili udělat, kdybychom měli moc jako Pán Bůh.

K meme jsem přišla asi trochu pozdě, ale hrozně mě zaujalo, tak se zúčastním teď. Snad to nevadí. Dlouho jsem přemýšlela, kterou postavu si vybrat a nakonec jsem na to přišla. Vybrala jsem si Laurel z knihy Křidla. A zeď už pět věcí, které bych ji donutila udělat¨:

  1. Donutila bych ji snít jahody :D. Proč? V knížce se píše, že pokud bude jako florela jíst týden jeden druh zeleniny/ovoce, oči a konečky vlasů se jí zbarví podle barvy jídla.
  2. Dál bych ji donutila použít ty svoje "síly" (o kterých ještě pořádně nevi) na Barnese, kvůli kterýmu bych si být jí už vážně rvala vlasy.
  3. Určitě bych ji přinutila si konečně vybrat mezi Davidem a Tamanim. Vždyť je to přece jasný, Tamani jednoznačně vede :DD
  4. Donutila bych ji učit se víc Bilogie... Třeba by z ní aspoň neměla dvojku :DD
  5. A jako poslední, přinutila bych ji, obarvti si vlasy na hnědo. Proč? Protože bych prostě jen chtěla vědět, jak by se na tu její novou barvu říkali ostatní :DD
Tak, to by bylo tak všechno, snad se Vám můj malinko podivný (možná víc než malinko) seznam bude líbit. V příštím článku přijdu s recenzí na Křídla, tak když se nakouknete, budu ráda :))

Zuzzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)