14 srpna, 2012

Úterý s hádankou (5)


Napíšu úryvek s knížky s vynechanými jmény a tvým úkolem je uhádnout jména a i o jakou knížku se jedná. 
Správné odpovědi najdeš pozpátku dole.

Když mě B......... táhnul ke člunu a já vykoukla přes jeho vyboulený svaly, zahlídla jsem asistentku svý agentky S........
"Panebože, N........., není ti něco?" vyjekla, C........., kterou svírala v náručí, se hystericky rozštěkala. Páni. Na tohle ztřeštěný klubíčko jsem úplně zapomněla. Jak jsem mohla bejt tak sobeská? Kdo by se o toho psa postaral? L........ na to není dost zodpovědná. Zapomíná krmit i sama sebe (když nepočítám popcorn a mojita), a tak by si určitě nepamatovala, že je nutný nakrmit i miniaturního pejska. 
S......... na to kápla. Není mi něco? Tuhle otázku jsem si už sama dlouho kladla.

Tak tohle byla další úterní hádanka, není to myslím moc těžké, takže hodně štěstí :))

(nodnarB, unuahS, ikkiN, allebasoC, uluL, anuahS, ikkiN es ujunemJ)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)