29 října, 2012

30 day book challenge- Day 1

Tak jsem se rozhodla konečně se zúčastnit nějakého delšího projektu. A vybrala jsem si 30 day book chalenger, protože jsem právě nad ním několikrát přemýšlela. A abych se hned vrhla k prvnímu dni. Tady to je :)

Toto meme pořádá Kacennka

Oblíbená kniha
Železný králNázev: Železný král
Autorka: Julie Kagawa
Nakladatelství: Knižní kliub
Anotace:
První díl skvěle hodnocené „young adult“ série s nádechem fantasy. Život šestnáctileté Meghan Chaseové se převrátí naruby, když se dozví, že jejího malého bratra unesly podivné bytosti do kouzelné země Férie. Během záchranné mise se ukáže, že Meghan je dcerou mocného Letního krále a ona samotná je pro mnoho obyvatel říše cennou trofejí. Ve snaze najít bratra se spojí s Ashem, zimním princem a svým nepřítelem, jehož chladná krása, statečnost a skrývaná zranitelnost jsou Meghan čím dál méně lhostejné…

Proč jsem si jako oblíbenou knihu vybrala zrovna Železného krále? Někteří rejpalové (:D) by mohli podotknout, že této knize jsem dala pouze čtyři hvězdičky, zatímco např. Hunger games hvězdiček pět. Proč jsem tedy jako oblíbenou knihu nezvolila právě HG? Protože když se někdo zmíní o oblíbené knize, hned se mi v paměti vynoří obálka Železného krále. Neodmyslitelně se mi knížka zaryla do paměti svým příběhem, napětím a Ashem (:D). No jo, ten na tom měl taky velký podíl. Ale o tom zase jindy, třeba u dalšího dílu 30 day book challenge Oblíbená mužská knižní postava :)

1 komentář:

  1. Je super, že ses do tohoto projektu zapojila :))
    Jinak co se týče toho, co jsi mi psala na FB - moc se omlouvám za to, že odpovídám až teď, ale vůbec nestíhám :((
    Bohužel nevím, co konkrétně myslíš.. s tím ra.. jsem pracovala jenom chvilku a upřímně se mi to trochu zprotivilo, protože tenhle server nebere čárky a háčky a to je na starou bačkoru :-DD

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)