21 listopadu, 2012

Knižní vzpoura (3)


Víc informací o této knižní výzvě najdeš zde.

Ahojte, pro velký úspěch se zase hlásím s knižní vzpourou. Zase jsem nasbírala pár misí, takže se snad posunu o level dál :)

1) Účast na autogramiádě
Co mě tak napadne jako první je autogramiáda Ivony Březinové, české autorky, od které jsem četla díla především když jsem byla mladší. Byla to asi moje první autogramiáda a konala se u nás v městské knihovně. Do teď mám před očima, jak mi paní Březinová chtěla napsat do památníčku místo "S věnováním Zuzce", "S věnováním Lucce" :D

2) Čtení ve vaně
To jsem zkoušela už jednou dřív, kdy jsem měla rozečtenou nějakou sakra napínavou knížku a šla jsem zrovna do vany. Z celé půl hodiny jsem si teda četla jen asi pět minut, ale už za tu dobu se mi podařilo knížce namočit roh. Bylo mi jí chudery líto, tak jsem to už nikdy nezkoušela (na štěstí byla z knihovny a měla na sobě igelitový obal :D)

3) Upřednostňování čtení před úklidem
Tak k tomuhle člověk nemusí být ani nijak zvlášť vybízen. Častokrát jsem upřednostnila knihu před nutným úklidem pracovního stolu, nebo vysáváním. Neříkám, že se mi vždycky povedlo se tomu vyhnout, ale každopádně jsem tu nadcházející chvíli trochu pozdržela :D

4) Chlubení se novými knihami lidem, které to vůbec nezajímá
To se mi stává především v době, kdy dostanu, koupím si nebo mi přijde nějaká božská nová kniha a já prostě nemám to srdce, abych se s ní nepochlubila. Potom se culím jako idiot a vykládám kamarádkám o něčem, co je ani zdaleka nezajímá.

5) Čtení při čištění zubů
Řekněte mi, který knihomol by nevyužil dlouhé chvíle u čištění zubů ke čtení. U mě bývá ale problémem, že u toho čtení nějak zapomenu na čištění zubů, takže strávím "kartáčováním" svého chrupu 3x delší čas, než kdybych si knihu do ruky nevzala.

Uf... Je to čím dál těžší a těžší splňovat jednotlivé mise, protože jich stále ubývá. Jsem zvědavá, jak to vykoumám příště. Snad se mi taky podaří vymyslet svoje vlastní mise, abych se stala hodnotným členem armády... A co za hodnost, že jsem si to dneškem vysloužila?


2 komentáře:

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)