23 prosince, 2012

Info :)

Ahojte,
možná někteří z vás vědí, že se na My kingdom of books připravuje soutěž. Dneska jsem si začala promýšlet, jak to bude přesně vypadat, jaké budou ceny a co vlastně budu po soutěžících chtít. Nechci toho příliš prozrazovat, ale už teď vím, že ve hře budou knížky anglické, knížky od Knižního klubu a taky podepsané záložky. Tohle všechno je super a já všem, co mi ceny poskytnou už předem děkuji. Jenže se mi tu naskytl menší problém, který je potřeba do začátku soutěže vyřešit, protože se od něj bude odvíjet vlastně vše ostatní.
Nějak si nevím rady s vítězi, proto jsem se rozhodla optat Vás. Budete to koneckonců vy, kdo bude soutěžit. Takže, chtěli byste jednoho, dva nebo tři vítěze?
Samozřejmě, pokud budou tři, bude tu větší šance, že budete vylosovaní. Zase, když bude vítěz pouze jeden, bude mít pěkný balík knížek. Jedné z možností jsem nakloněna víc, ale dám na Váš názor, jen mi do komentů dejte vědět, pro jakou možnost jste vy! :)

Zuzzi

4 komentáře:

  1. Ja by som radšej volil možnosť viacerých víťazov, pretože takto potešíš troch ľudí a nie len jedného :)

    (Dúfam, že bude súťaž dostupná aj pre Slovensko :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych brala víc vítězů. Udělat radost třem je lepší, než jen jednomu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Určite viac víťazov 8) myslím, že ten potencionálny 1 víťaz sa rád podelí s ostatnými 8)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)