23 prosince, 2012

Týden k týdnu (2)

Projekt vytvořený mnou, více info najdeš tady 

Musím se přiznat, že jsem na dnešní Týden k týdnu málem zapomněla. A to je to projekt, na který se v celém týdnu vždycky těším nejvíc. Jsem ostuda! :D. Nakonec mě ale to trklo a než půjdu zdobit stromeček, podělím se s Vámi ještě o svoje týdenní dojmy :)
 Koupila jsem si:
Tak tento týden se bohužel nemám čím pochlubit. Byl to takový týden plný zmatků, posledních dodělávek, připravování na Vánoce, pečení a posledních zkoušek ve škole před Vánocemi. Byla jsem ráda, že jsem stihla alespoň něco málo přečíst a zůstat aktivní na blogu. Do knihkupectví jsem se ale vůbec nedostala :/

Přečetla jsem:
V minulém Týdne k týdnu jsem se zmiňovala, že jsem přečetla půlku Kouzelní. V tomto týdnu jsem tedy tuhle druhou půlku dočetla a navíc jsem k tomu ještě přidala knížku Temné vize- Odhalení, na které brzo najdete na blogu recenzi. Teď už jen netrpělivě čekám na Vánoce a dárečky, protože mi došlo kvalitní čtivo :/

Obálka týdne:
Tentokrát to bylo docela těžké, protože jsem po knížkách moc nepokukovala, ale nakonec se stejně našla jedna, o které jsem věděla, že ji sem musím umístit, aby zaujala tohle čestné místo :D
Daimon: The Prequel to Half-Blood

Trailer týdne:
Těch je tak strašlivě moc. Je tolik těžký za týden vybrat jen jeden. Naneštěstí si u mě získaly přízeň trailery od knih Julie Kagawy, takže ty tady budou zabírat místo ještě hodně dlouho :D

Písnička týdne:
Po minulejším slabším odvárku teď přidám další z mých oblíbených písní, od mé oblíbené kapely Linkin park 


Týdenní překvapení:
I když už jsem to zmiňovala několikrát, zmíním to znova. Od své blogové sestry jsem dostala krásný vánoční dárek. Netušila jsem, že se mi tak trefí do noty s knížkou Daimon (Obálka týdne), kterou jsem si chtěla pořídit. Ještě jednou díky :)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)