13 ledna, 2013

Týden k týdnu (3)


Projekt vytvořený mnou, více info najdeš tady 

Posledních pár týdnu bylo kvůli svátkům trošku hektických, takže jsem vždycky na Týden k týdnu nějak úplně zapomněla. Tento týden jsem si ale řekla, že to musím napravit a hned jsem se pustila do sestavování týdenního "seznamu".

Koupila jsem si, dostala jsem:
V Levných knihách jsem jednoduše neodolala a nakonec si dvě knížky z historické edice "Můj příběh" pořídila. Mlhovina mi přišla tento týden jako RC od \knižního klubu... Musím říct, že vypadá velmi pěkně a obálka je vydařená.

Přečetla jsem:
 
Tento týden jsem se pořád nějak nemohla popasovat s Proměněna za soumraku. Málo času, příliš stran s textem. Nakonec jsem ale knížku přes víkend dočetla a ještě jsem stihla zhltnout mangu Líbání zakázáno. Na obě knížky bude v nejbližší době recenze :)

Zrecenzovala jsem:
   
Sama koukám, kolik jsem toho zrecenzovala. Hlavně jsem se tento týden pustila do recenzování o víkendu, protože abych měla tolik času se příliš často nestává. Příští týden by na blogu mělo přistát obdobné množství recenzí :) (Ano, jsem ve skluzu :D)

Obálka týdne:
Já Vám nevím. Tahle obálka mě tento týden úplně dostala. Až teď jsem si všimla, jak je skvělá. Při pohledu na obálku jen ak zběžně vidíte, jak jsou hezky sladěné barvy a podobně, ale při pohledu blíž zjistíte, že jsou na obálce i takové ty odlesky, kdy je některá část lesklá a ostatní matné. Nehledě na to, že já prostě miluju měsíc v úplňku! :D

Trailer týdne:
Naprosto skvělý český (!) trailer na knihu Anna krví oděná, která u Baronetu vyjde teď někdy koncem ledna. Myslím, že trailer ke knize se tentokrát moc povedl. Přímo z něj vyzařuje mystika! :)

Písnička týdne:
Fanoušci filmového traileru k The Host určitě znáte. Písnička Radioactive hraje na konci traileru. A je stoprocentně úžasná! :)

Novinka týdne:
No mě absolutně stačilo, když jsem se dozvěděla, že u Fragmentu vyjde Gost and the Goth. Tak strašně dlouho, už si to chci přečíst a teď to bude konečně vycházet u nás v Česku, nemůžu se dočkat! :)

1 komentář:

  1. Já už jsem taky koukala na tu edici Můj příběh, ale neuměla jsem si vybrat :D A ten trailer je opravdu dobrý, taky jsem na něj koukala!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)