19 dubna, 2013

Knižní přírůstky



Za poslední týden nebo dva se mi nashromáždilo poměrně dost knih, z toho většina recenzních výtisků. Duben je letos ve znamení spousta skvělých knih a já jsem hrozně vděčná, že mám možnost spolupracovat s nakladatelstvími, které tyto knížky vydávají. Teď už ale k přírůstkům.


V poslední době jsem si na cestě do Brna koupila jen jednu knížku- Andělé noci

Recenzní výtisky od Fragment v celé kráse

Hlas měsíčního svitu přišel přesně v den vydání a musím říct, že už jsem se moc těšila. Sérii Údolí stínů jsem si hrozně oblíbila a příběhy hlavní hrdinky Kylie si vždycky ráda přečtu.

A konečně také kniha, která mi přišla dnes. Recenzní výtisk od Knižního klubu. Tušila jsem, že bude obálka krásná, ale tohle je bomba. Vážně velká pochvala knižnímu klubu.

V příštím týdnu čekám, že mi přijde můj kup z aukra- dva díly jedné andělské série, tak se nechte překvapit a hned jakmile knihy přijdou, info se objeví na facebooku :).

A jako bonus tady ještě mám tři knížečky, které jsem si dnes půjčila z knihovny. Jen aby jste měli nějaký argument, co mi otlouct o hlavu až zase budu na naši knihovnu nadávat :D

4 komentáře:

  1. Ja akurát čítam Modrú, ktorú mám požičanú od kamarátky, tak nenadávaj na svoju knižnicu, lebo v tej mojej ledva nájdem hoci aj Upírske denníky 8D
    Rada by som doma celú sériu Drahokamy, je to niečo super!
    Andele noci by som chcela, mám len v PC, ešte som ani nemala čas na jej prečítanie.
    V zajatí snov som čítala celé, dobrá séria, ale chýbalo mi tam isté využitie potenciálu. Nápad je ale dobrý, také oddychovky, najviac sa mi páčil 2. diel.

    OdpovědětVymazat
  2. Modrú, Anjelov noci a Mágiu krvi závidím ;) Rudú mám doma, zatiaľ ale neprečítanú :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lovkyni snů právě čtu a ze série Drahokamy mám přečtené první dva díly. Magike krve vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Drahokamy první dva díly jsem taky měla z knihovny a celkem lituji, žedoma mám jen třetí díl a Andělé noci se mi celkem líbili :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)