31 května, 2013

Čtení knižních restů- květen (vyúčtování)

Tento projekt pořádá Cukrblik. Jde o to, napsat si na začátku měsíce seznam knih, které z nějakého důvodu chceme přečíst, ale většinou se k nim nedostaneme. Úkolem je, z tohoto seznamu přečíst alespoň tři knihy a na konci měsíce zrekapitulovat, jak se nám vedlo.

Na měsíc květen jsem si sestavila seznam jedenácti knih, které bych ráda v nejbližší době přečetla. Z daného seznamu jsem bohužel ale přečetla knihy pouze dvě.

1. Prožila jsem něco neuvěřitelného-Věra Řeháčková
2. Tygrova kletba- Colleen Houcková
3. Milion sluncí- Beth Revisová
4. Mezi nebem a zemí- Setkání s duchem- Stacey Kade
5. Pád- Lauren Kate
6. Muka- Lauren Kate
7. Luxus- Anna Godbersenová
8. Andělé noci- Lili St. Crow
9. We'll always have summer- Jenny Han
10. Rudá jako rubín- Kierstin Gier
11. Mediátor 2- Meg Cabot

Docela mě zklamalo, že jsem toho nestihla více, ale vážně věřím, že se to trochu pohne zase v červnu. Každopádně seznam knižních restů stále roste, takže už se maximálně těším na léto, kdy to snad všechno doženu! :)
A jak jste si vedli ve čtení svých knižních restů vy? 

3 komentáře:

  1. Rudú si určite prečítaj!
    Na Luxus sa chystám aj ja 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Na luxus se taky chystám. :) Jinak jsem nic z tohodle seznamu nečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, je to super.. já přečetla jednu :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)