01 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha, kterou nedám ani za milion

 Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu.

Dneškem počínaje oficiálně začalo Třicetidenní knihobraní a já se rozhodla (jako spousta dalších) zapojit. Takovéhle tématické akce mám hrozně ráda a říkala jsem si, že bych se konečně mohla přemoct a do nějaké se aktivně zapojit :)
Dneska a zítra máme ale, my všichni účastníci, za úkol vybrat jednu jedinou knihu, která by přesně zapadala do popisu "nedám ji ani za milion". Musím přiznat, že vybrat pouze jednu knihu bude fuška, ale snad to nakonec nějak zvládnu.
Nad dnešním tématem jsem dlouho přemítala, projížděla knihovničku očima a uvažovala, kterou knihu bych vážně nedala ani za milion. Nakonec jsem dospěla k názoru, že je to kniha, která ve mně něco zanechala a já jsem přesvědčená, že bych ji mohla číst vážně pořád dokola a stále bych z ní měla ty stejné pocity. Kniha, kterou bych nedala ani za milion musí být nějaká, která mi skutečně přirostla k srdci. A tato kniha je čtvrtý díl série od Aprillyne Pike- Osud.
Možná může někoho moje volba překvapit, ale Osud se pro mě vážně stal takovým ztělesněním lidské volby, obětování a ochoty bojovat za své blízké.

2 komentáře:

  1. Je pravda, že ten poslední díl mě hodně překvapil, tím dobrým způsobem, vůbec jsem to od autorky nečekala, opravdu se jí to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som čítala iba 1. diel série, neviem či sa niekedy dostanem k zvyšku, téma sa mi ale páčila 8)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)