02 května, 2013

Čtení knižních restů- květen

Tento projekt pořádá Cukrblik. Jde o to, napsat si na začátku měsíce seznam knih, které z nějakého důvodu chceme přečíst, ale většinou se k nim nedostaneme. Úkolem je, z tohoto seznamu přečíst alespoň tři knihy a na konci měsíce zrekapitulovat, jak se nám vedlo.

No, jelikož já jsem ve skluzu skoro pořád a doma se mi válí tolik knih z knihovny, až mě děsí, kolik dalších měsíců to budu ještě číst, rozhodla jsem se i já zapojit do tohoto projektu pořádaného Cukrblikem. Budu se snažit, přečíst za květen co nejvíce knih (což znamená více recenzí a pozor, to znamená, že se mě jen tak nezbavíte :D) a taky co nejvíce ze seznamu níže, aby se moje resty aspoň trošku zúžily. 

1. Prožila jsem něco neuvěřitelného-Věra Řeháčková
2. Tygrova kletba- Colleen Houcková
3. Milion sluncí- Beth Revisová
4. Mezi nebem a zemí- Setkání s duchem- Stacey Kade
5. Pád- Lauren Kate
6. Muka- Lauren Kate
7. Luxus- Anna Godbersenová
8. Andělé noci- Lili St. Crow
9. We'll always have summer- Jenny Han
10. Rudá jako rubín- Kierstin Gier
11. Mediátor 2- Meg Cabot

Hmm... Už při sepisování se mi z toho udělalo mírně mdlo :D. Snad to nějak dopadne a aspoň tři knihy ze seznamu připadnou na seznam přečtených knih :)

Co plánujete číst v květnu vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)