03 května, 2013

Oblíbené citáty autorů

Taky občas přemýšlíte nad tím, jak to asi autoři knih dělají, že přichází na tak skvělé myšlenky a postřehy? Taky Vám občas stačí jen jeden pohled na knihy tipu Hvězdy nám nepřály a Poslední píseň, abyste se sami za sebe zastyděli, že se trápíte nad takovými pitominkami? Já musím říct, že mě toho knihy naučily v poslední době hodně. Ať už šlo o překonání strachu, uvědomění si, co je skutečně důležité a jak jsou naše životy složité a propletené. Občas skutečně stačí jedna autorova myšlenka a člověku najednou v hlavě cosi odcvakne a on si uvědomí, jak slepý dosud byl.

Z tohoto důvodu si citáty různých autorů pečlivě sbírám a zapisuju, abych měla vždycky na očích to, co je důležité. Říkám si, že se mi třeba taky někdy povede vymyslet něco, co postrčí ostatní dopředu a pomůže jim za sebou nechat to, co je drží v minulosti... O pár řádků níže najdete moje oblíbené citáty ať už z knih nebo jen tak posbírané všude možně.

1. "You only live once? False! You live everyday, you only day once"- autor neznámý

2. "Maybe there's something you're afraid to say, or someone you're afraid to love, or somewhere you're afraid to go. It's gonna hurt. It's gonna hurt because it matters."- John Green

3. "Neboj se pekla, protože jestli existuje, budeš v dobré společnosti."- autor neznámý

4. "My mother once told me, that we can't survive alone. But even if we could, we wouldn't want to. Without faction, we have no purpose. No real reason to live." -Veronica Roth, Divergence

5. "Staying is a big risk- in all ways. Of course it is. Any life worth living is going to have risks,"- Richelle Mead, Indigo spell

6. "Přátelé jsou rodina, kterou si volíš."- Jess C. Scot

7. "The best things in live are for free."- One tree hill

8. "It's not about what you say. It's about what you do. You don't like the person you've became? Then do something with it. Because no one's gonna do it for you"- One tree hill

9. "I think a lot, but I don't talk much."- Anne Frank

Tak tohle byla moje první devítka favoritů, při čemž mám v rukávu ještě několik dalších. Ty si ale můžu nechat zase na příští týden. Miluju ten pocit, jak mě dokáže správně poskládaná věta povzbudit, jako by stál autor hned vedle mě a ty konejšivá slůvka mi šeptal do ucha.

A tak by mě zajímalo, máte vy svůj oblíbený citát? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)