18 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha s nejošklivější obálkou

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Kolikrát si u knihy, kterou čtu říkám, jak šerednou má obálku, ale teď když jsem se rozhlédla po knihovničce jsem zjistila, že takovou knížku snad ani doma nemám. Jsem na sebe docela hrdá, že doma nemám žádnou šeredinku, na kterou by se nedalo koukat (:D), ale znáte to, kniha se nemá soudit podle obalu.
No, ale jelikož se do téhle výzvy může člověk zapojit i s knihami, které má v elektronické formě, rozhodla jsem se nakonec titulem "Kniha s nejošklivější obálkou" pokřtít Mediátora.
Myslím, že tahle knížka byla už v téhle kategorii víckrát, protože naše česká grafická obálka je vážně otřesná. A ty další díly? Grr.. Původní je taková barevná, veselá, pozitivní energie z ní vyzařuje a ta naše je oproti tomu nevýrazná a celkově taková negativní...

3 komentáře:

  1. Toto je zo série jediná, ktorú som zatiaľ čítala a úplne súhlasím. Celá táto séria čo sa týka českých obálok je naprostý des

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ta obálka ještě není tak hrozná :) Např. Noční směna ji má dle mého horší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Naopak si myslím, že je velmi zajímavá!.D
    Ach jo. Asi jsem na hlavu padlá, že všechny obálky knih, které blogerky pokřtily jako ty s nejhorší obálkou, se mi celkem zamlouvají:D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)