15 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha, kterou nemůžu dočíst

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Páni, takových knih je poměrně dost. Někdy se mi prostě stane, že mě knížka z nějakého důvodu nechytne, hlavní postavy mi nesednou, nebo mi přijde téma prostě otřesné a knížku nakonec odložím s tím, že se prostě nedá dočíst. Do této kategorie jsem zařadila třeba Poselství jednorožců nebo Ghostgirl. Sama si už teď dávám dost pozor na to, co si pořizuju, abych neměla doma nakonec jen samé knížky, které nakonec skončí nedočtené.
Abych se ale vrátila k tématu, kniha, která mi přišla naprosto okoukaná, nepřirozená, naivní a neuvěřitelná je určitě Krvavá romance. U té jsem se nedostala přes stou stránku a nakonec jsem docela ráda, že jsem ji nedočetla. Podle toho, co jsem totiž zjišťovala, tak se nelíbila skoro nikomu
Polibek nesmrtelnosti (Krvavá romance #1)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)