04 prosince, 2013

Měsíc s Twilight ságou - úvod


Možná už jste slyšeli, že pořádám v prosinci tuto výzvu. Všechno důležité najdete v úvodním článku, který jsem pro Vás sestavila. Kdybyste se chtěli připojit, ještě stále máte možnost a budu moc ráda, alespoň nás bude, co nejvíce.
Ale abych se nějak dostala k úvodu. Reading challenge je uspořádána hodně volně. Každý účastník má naprosto volné pole působnosti, co se týče toho, jakým způsobem se do challenge zapojí. Můžete knihy buď jen číst, nebo i recenzovat. Můžete do toho zapojit i filmy, srovnat je s knihami, zrecenzovat. Já jsem se rozhodla, že si znovu přečtu první tři díly série a konečně přečtu čtvrtý díl. Bojím se ale, aby mi čtení těchto čtyř knih nezabralo celý měsíc, vzhledem k tomu, že už teď mám problém s tím, všechno stíhat.
I přes to bych se ale ráda podívala také na filmy a zapojila jejich hodnocení do recenzí knih. Doufám tedy, že se mi to nějak povede.

V tomto měsíci se tedy můžete těšit na recenze všech čtyř dílů Twilight ságy a malé srovnání s filmy. Upřímně doufám, že si tento měsíc užijete, protože přiznejme si to - je to magický měsíc plný krásné atmosféry :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)