06 prosince, 2013

Vánoční knižní hop

Knižní hop pořádá Syki

Asi mi nebudete věřit, když Vám řeknu, že jsem se fakticky (přísahám!) už chtěla přihlásit do mnoha hopů. Mohla bych na Vás vybalit všelijaké výmluvy proč se to nakonec nepodařilo, ale asi bych kecala. Vždycky prostě nezbyl čas. Ale tentokrát... tramtadadá!! Vánoční knižní hop na My kingdom of books - tedy PRVNÍ HOP VŮBEC!
Důvod, proč jsem se už konečně zúčastnila je, že miluji (!) vánoční atmosféru a přišlo mi to jako skvělá příležitost se zapojit do nějaké společné akce. Jak ale Vás (i sebe) znám, rádi byste už přeskočili na část o pravidlech a hlavně ceně, že?

Pravidla jsou jednoduchá:
- Soutěží se od 6.12. do 22.12.
- Může se zúčastnit kdokoli - bloger, či nebloger, mladší, či starší. Bohužel mám omezení pro kamarády ze Slovenska. Může se bohužel přihlásit pouze člověk s českou doručovací adresou.
- Vítěz bude jeden a pokud neodpoví na vítězný e-mail do 72 hodin, vylosuji (pomocí random.org) nového výherce

Jak se zúčastníte:
Do soutěže se zapojíte tím, že dole do komentářů napíšete (získáte jeden základní vstup):
svoji přezdívku a e-mail
odpovíte na otázku: Co máte na Vánocích nejraději?

Pokud chcete získat vstupy navíc:
+1 pokud blog sleduješ přes GFC (pod jakou přezdívkou)
+2 pokud blog sleduješ přes Bloglovin (pod jakou přezdívkou)
+1 pokud blog sleduješ přes facebook (pod jakým jménem/přezdívkou)
+4 pokud budeš soutěž sdílet (připoj odkaz)

A co soutěžíme?
Zavřít okno

Nezapomeňte odhopkat na další blogy, kde se soutěží :)

8. CZ books (CZ)  
9. Ewril13 (CZ)  
11. Zuzzi  
13. AEM Books (CZ)  
22. Romule (CZ) 
23. KejBí (CZ)  


A knihu vyhrává:
Lili.en

37 komentářů:

  1. MischaS_
    kanka.michaela@gmail.com
    Na Vánocích mám ráda tu pohodu, kdy se nic nevydaří. Třeba to, že už od rána popíjím kafe a utvrzuju se v tom, že to není jídlo, takže prasátko uvidím. No, nakonec to stejnak v jedenáct vzdám a sním mamce všechno cukroví, co najdu. :)

    Pokud chcete získat vstupy navíc:
    MischaS_
    Michaela Kaňková
    https://twitter.com/MischaS_/status/409039732702601216

    OdpovědětVymazat
  2. moncik.11@seznam.cz
    Atmosféra, atmosféra a mnohokrát opěvovaná atmosféra! Cítím se vážně naprosto úžasně, když jsou Vánoce. Jelikož jsme slezlý ještě s babičkou a prostě se člověk nemusí stresovat, může se spokojeně dívat na pohádky, ujídat cukroví a těšit se na to, jakou udělá radost ostatním.
    Nevadí, když ohledně toho jména ti napíšu na faceu do zpráv?:D Přihodím link na svůj koment, abys mi věřila :D
    Nooo, jestli nevadí, že jsem protected, ale klidně na to prď :D https://twitter.com/osmtsn/status/409047873364307968

    OdpovědětVymazat
  3. Stella56@seznam.cz
    Sníh, cukroví, atmosféru, volno, chvíle s rodinou a kamarády, prostě všechno :3 Miluju Vánoce :))*
    Na fb sleduju jako Lucie Macková

    OdpovědětVymazat
  4. Keny15@seznam.cz
    Na Vánocích samozřejmě nejvíc miluji dárky :-D. A jinak sníh, když jsem byla mladší a začal padat první sníh, tak sme se vždycky šly s mamkou projít, bylo to nádherné. Teď, co mám děti, už jsou pro mě Vánoce spíš starost, ale děti mi to pak vynahradí, jak jsou ze všeho unešené a je jedno jestli jde o dárky nebo o nazdobený stromeček.
    GFC Freya
    Facebok Katka Freya

    OdpovědětVymazat
  5. Maggie, magdalena.ondruskova@centrum.sk
    Prázdniny! hlavne to, že sú cez prázdniny a konečne je pokoj od školy! :)
    Sneh! (dúfam že tento rok ho bude viac než minulý (Y) :D
    Koláče (okey, kto si nedopraje medovníky na vianoce?)
    Samozrejme, darčeky tiež :D

    Facebook - Magdaléna Ondrušková

    OdpovědětVymazat
  6. fb eva richterova
    gfc a bloglovin ervulenka
    ervulenka@seznam.cz / ervulenka
    Peceni cukrovi, volno, snih, pohadky, darecky

    OdpovědětVymazat
  7. Kiki kikizubik@seznam.cz
    na Vánocích mám nejraděj sníh,atmosféru,cukroví,pohádky,dárky,prázdniny a ze všeho nejvíc celou rodinu pohromadě.
    GFC: kikizubik
    Fb:Kiki víchová
    sdílím: https://twitter.com/kikizubik/status/409242715730083841

    +4 pokud budeš soutěž sdílet (připoj odkaz)

    OdpovědětVymazat
  8. Kleria
    kleria.amanda@seznam.cz
    Nejraději mám to jak se vždycky cpu jenom cukroví :D. Ale hlavně sníh, atmosféru a dárky :).
    GFC: Kleria Amanda
    FB: Kristýna Klér Kotašková
    Sdílení na FB: https://www.facebook.com/pages/My-favourite-books/551991678188566

    OdpovědětVymazat
  9. Lucinda
    kniznisvet@email.cz
    Nejraději mám vánoční atmosféru. To, že se sejde celá rodina u jednoho stolu. Miluji také vánoční pohádky. Je hodně věcí co mám na Vánocích ráda :)
    FB: Lucka Heiderová

    OdpovědětVymazat
  10. Michato
    pokorna-michaela@email.cz
    Bude to znít jako že jsem materiální člověk ale já mám na Vánocích nejradši dárečky :D A kdo ne ? :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ev.
    evkamatyasova@email.cz
    Nejraději mám sníh a cukroví a stromeček.
    GFC: Evelyn M.

    OdpovědětVymazat
  12. Jeanne, jmadlova92@gmail.com
    Nejradši na Vánocích mám tu úžasnou atmosféru, kdy všem za okny svítí světýlka a vánoční svícny. Dárky mám samozřejmě taky ráda a ráda je dávám, obzvlášť když mám nápad na nějaký perfektní dárek. A vůně vánočního stromečku, když vejdu do místnosti, to je něco úžasného! :) Jídlo samozřejmě také musím zmínit, protože je to pár dní v roce, kdy si dovolím se nacpat vším, co vidím :D A zbožňuju, když se zachumlám do deky s hrníčkem čaje a od rána do večera koukám na pohádky, zkoumám dárky, co jsem dostala a čtu nové knížky (nejdřív teda proběhne velké dilema, kterou mám začít číst jako první...:D ).

    GFC - Jeanne
    Bloglovin - Janďa Mádlová
    FB - Janďa Mádlová
    https://twitter.com/JanaMadlova/status/409331163841323008

    OdpovědětVymazat
  13. Wewerka, veronikahrochova@seznam.cz
    Nejradši mám na Vánocích atmosféru hlavně to, že jsme celá rodina pohromadě, nikdo nikam nespěchá, všichni odpočívají a jsou spolu.
    GFC-wewerka, FB-Veronika Hrochová

    OdpovědětVymazat
  14. Tessinajks, tess.cz@seznam.cz
    Nejradši mám kupu jídla <3

    OdpovědětVymazat
  15. Blančitos, blancitos91@gmail.com
    Na Vánocích miluji vánoční atmosféru, cukroví a samozřejmě dárky :)

    FB: Blanka Vlčková
    https://plus.google.com/u/0/

    OdpovědětVymazat
  16. Terkik

    estula.kramna@seznam.cz

    Hlavně ten vánoční den. :) Ráno se vždycky příjemně vstává s pocitem, že právě ten den jsou Vánoce. Celá rodina zasedneme ke stolu a dáme si vánočku s kakaem. Potom jdu vyvenčit mou milovanou fenku Corynku po které často házím sněhové koule (pokud je sníh) a ona to několikrát chytá do pusy jako míček. V 10 jdeme celá rodina (včetně Corynky) k dědovi a babičce, kde jsou i teta se strejdou a sestřenkami. Za celou tuhle tradiční návštěvu si stihneme sdělit nespočet novinek a zároveň udělat domácí bramborový salát, který je opravdu výborný. Od dědy s babičkou odcházíme s vysmátými tvářemi a malým dárkem pod stromečkem, který (jak vždycky doufáme) se jim bude líbit. Odpoledne strávíme v obýváku koukáním na pohádky a jedením cukroví. Kolem čtvrté se s taťkou pouštíme do přípravy chutného kapra a poté konečně večeříme (jak já se vždycky nemůžu dočkat toho bramborového salátu!). Po celou dobu večeře vždycky upozorňujeme bráchu, aby seděl a nevstával od stolu. Nejraději by si totiž šel hned rozbalit dárky, a ne čekat na to, až my dojíme. :D Po večeři rozkrojíme jablko (hvězdičku) a následně se všichni přemístíme do pokoje ke stromečku. :) Rozbalujeme dárky a všechno se to snažíme zdokumentovat v podobě fotek. Někdy se třeba sejdeme u babičky i večer po rozbalování. :) Každopádně se vždy potom díváme na televizi nebo se, v mém případě, začteme do nové knížky. Ve všech případech jsme pohromadě. :) Ten den je prostě nejlepší!

    GFC - Terkik z Knih života
    FB - Knihy života
    sdílení - https://www.facebook.com/KnihyZivota/posts/186430338217862

    OdpovědětVymazat
  17. LalaKaya
    prochazkovak@gmail.com
    Co máte na Vánocích nejraději?
    můžu se zahrabat k topení s čajem a knížkou a nikdo mě nebude rušit, protože všichni jedou na hory xDD

    OdpovědětVymazat
  18. Amy
    zlata.dedkova@seznam.cz
    Nejradši mám jídlo a dárky :D Ale nesnáším jídlo jako dárek :D

    GFC - Amy Morango
    FB Zlata Dědková
    Sdílení: https://plus.google.com/u/0/110113348378242766366/posts

    OdpovědětVymazat
  19. Tris
    drverca@seznam.cz
    Nejraději mám atmosféru a to že jsem s rodinkou

    OdpovědětVymazat
  20. Káťa H.
    katarinka.1999@seznam.cz

    Co máte na Vánocích nejraději? Cukroví, atmosféru, vánoční výzdobu

    GFC - Káťa H.
    Bloglovin - Káťa H.
    facebook - Káťa Homutová

    OdpovědětVymazat
  21. Jass
    lev.maja@gmail.com
    Miluju vůni Vánoc, jehličí, skořici, hřebíček, pomeranče i cukroví, to všechno dohromady a je to něco co jindy v roce nemáte šanci cítit, to je na Vánocích jedinečné a to co na nich mám nejradší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, omlouvám se... zaoomněla jsem na fb - Marie Levínská

      Vymazat
  22. Lili.en, obsidian-butterfly@seznam.cz
    - na Vánocích mám nejraději to, že jsme (rodina) spolu :), ale samozřejmě mám ráda i dárky, kdo né, že? A je krásné koukat na rozzářené oči, když váš blízký rozbaluje dárky :)
    - GFC: Lilie.n
    - FB: Lilien OM

    OdpovědětVymazat
  23. - Pavla Z , PavlaAudrey@seznam.cz
    - vychlazený bramborový salát s hromadou majonézy s teplým filetem :3
    - GFC : Pavla Zimanová

    OdpovědětVymazat
  24. Janika
    jana.spul@seznam.cz
    Vánoce patří televizi, takže televizní programy

    OdpovědětVymazat
  25. Magdaléna
    deadlytripblog@gmail.com
    Na Vánocích mám nejraději pohodu a klid, vůni cukroví a trávení času s mými milovanými :)

    GFC: Magdaléna
    Bloglovin: Magdaléna
    Facebook: Deadly Trip
    Sdílím soutěž: https://www.facebook.com/deadlytrip/posts/1445983595622749?comment_id=203663&offset=0&total_comments=1

    OdpovědětVymazat
  26. Suzanne, suzannee@centrum.cz
    Loni bych odpověděla zcela pragmaticky - to, že nemusím do práce! Letos jsem si ale nadělila vánoční dárek v podobě toho, že jsem získala svou vysněnou práci, kterou můžu dělat z domu, takže momentálně mám nejradši tu atmosféru.
    GFC: Suzanne White, FB: Zuzana Řeháková

    OdpovědětVymazat
  27. Madeleine, madeleine.fehrens@gmail.com
    No nejraději mám to, že je volno :D Ale pak samozřejmě i tu vánoční atmosféru všude kolem :)
    Sleduji ti na fb pod Madeleine Fehrensová a na bloglovin pod Madeleine

    OdpovědětVymazat
  28. Jackelin Mandragor, j.mandragor@gmail.com
    Nejraději mám to, že si konečně odpočinu a mám čas na čtení a focení.
    GFC - Jackelin Mandragor
    Bloglovin - Jackelin Mandragor
    FB - Markéta Kös....á(nechci jméno uvádět úplně celé, ale nikdo podobný tam být nemůže ;))
    Sdílím - https://plus.google.com/107243499894167273774/posts/AvfVWnBDLRT

    OdpovědětVymazat
  29. Roxanne, roxana777@seznam.cz
    Atmosféru:)
    GFC: Roxanne
    FB: Roxana Kubovská
    Sdílím: https://twitter.com/Fokiisek/status/413001791190478848

    OdpovědětVymazat
  30. makahi, makahi@seznam.cz
    Na Vánocích mám nejraději pohádky, hlavně Tři oříšky pro Popelku:-)
    fb - Zuzka Kalinová

    OdpovědětVymazat
  31. Charlie123
    charlote.jane@seznam.cz
    Nejraději mám bramborový salátek a řízek :D:D
    GFC: Charlie Z.
    FB: Verunka Zíbarová
    https://www.facebook.com/verunka.zibarova

    OdpovědětVymazat
  32. Wer.
    veronika.kubecova@seznam.cz
    Co máte na Vánocích nejraději? - Tu úžasnou atmosféru. Dále také cukroví, dárky, pohádky,... :-)

    Pokud chcete získat vstupy navíc:
    GFC: Wer.
    FB: Veronika Kubecová
    Sdílím: https://twitter.com/wer_books/status/414111802356539392

    OdpovědětVymazat
  33. Rosette
    Ter.ez.b@seznam.cz
    Cukroví a jeho vůni:) Miluji, když babi peče a provoní to celý dům:D
    --------------
    GFC: Terez Bohuňková
    FB: Terez Bohuňková

    OdpovědětVymazat
  34. Bastera
    bastera@seznam.cz
    Já na Vánocích miluji nejvíce asi tu atmosféru, ten klid, radost z dárků a tak všechno :)
    Sdílela jsem zde: https://twitter.com/Basterka/status/414885719367098368

    OdpovědětVymazat
  35. Wow! Tak to je úžasné! moc moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)