22 prosince, 2013

Vánoční blogtour (3) - Megan Crewe

Dnes tu máme poslední den Vánočního blogtour a tentokrát šest otázek pro Megan Crewe, autorku série Tak padne náš svět (vydalo nakladatelství Egmont). Přeji hezké počtení!

1.
Otázka: Řekla bych, že být spisovatelem je práce na plný úvazek. Nepochybujete občas o svém rozhodnutí stát se spisovatelkou? Chtěla bych zkusit nějakou jinou práci?

Odpověď¨: Absolutně nelituji toho, že jsem se stala spisovatelou. Vlastně považuji sebe za šťastlivce, že mohu být jedním z těch lidí, kteří jsou spisovateli na plný úvazek. Donedávna jsem dělala ještě jinou práci, abych rozšířila svůj přijem. Většina spisovatelů, které znám musí mít ještě druhou práci, aby vyšli s příjmem.
Pracování se zvířaty je typ práce, který jsem nikdy nedělala, ale vždy jsem si myslela, že by mě to mohlo bavit. Kaelyina láska k divoké přírodě v knize TAK PADNE NÁŠ SVĚT pochází ode mě. Studování chování delfínů nebo sledování šimpanzů v divočině mi přijde fascinující.


2.
Otázka: Jak začala Vaše spisovatelská kariéra? Psala jste jako teenager v děství nějaké povídky a posílala je například do literárních soutěží, nebo Vaše kariéra začala až v dospělosti?

Odpověď: Psala jsem už od doby, kdy jsem byla velmi mladá, ale nepřemýšlela jsem o tom jako o něčem, co by mohlo být v budoucnu mým povoláním. To bylo v době, kdy jsem začala poprvé posílat povídky do soutěží a magazínů. Získala jsem možnost okusit, jaké to je publikovat nějaké publikace pro teenagery už když jsem byla na střední škole


3.
Otázka: Jaký žánr knih preferujete? Kdybyste si měla vybrat, přečetla byste si raději fantasy knihu s upíry, vílami nebo vlkodlaky nebo dystopii z budoucnosti?

Odpověď: Mám ráda všechny žánry, které zapadají do skupiny fikce – tedy fantasy, sci-fi, paranormálno, horory apod. Jsem fanoušek všeho, co jde za hranice reality našeho zkušenosti ať je to skrz magii, budoucnost nebo cokoliv jiného. Zajímámá mě v té kategorie vše skoro stejně, někdy mám ale náladu na fantasy, někdy na sci-fi.


4.
Otázka: Jaké období světové historie se Vám líbí nejvíce? Přemýšlela jste někdy nad napsáním příběhu z minulosti?

Odpověď: Bylo tu opravdu mnoho zajímavých ér… Zajímavá mi přijde Renesance, protože se v té době rozvinulo jak umění, tak vědy. Také Římská říše a to, jak sjednotili velkou část Evropy je zajímavé. I doba samurajů v Japonsku. Přemýšlela jsem o napsání příběhu zasaného do minulosti, ale zastrašilo mě všechno to vyhledávání informací tak, aby vše bylo správně. I přes to ale moje nová série EARTH & SKY obsahuje cestován v čase do některých okamžiků historie.


5.
Otázka: A teď trochu z jiného soudku. Jaké filmy ráda sledujete? Nebo máte raději reality show, nebo něco úplně jiného? Podělte se s námi! :)

Odpověď: Stejně jako u knih, moje oblíbené filmy jsou sci-fi, fantasy a podobné žánry. Některé mé oblíbené filmy jsou he Princess Bride, Battle Royale, Dawn of the Dead, 12 Monkeys, and Watership Down.



6.
Otázka: Můžete nám říct něco o Vašich plánech do budoucna? Jakou knihu zrovna teď píšete? Plánujete novou sérii?


Odpověď: Právě teď pracuji na nové trilogii – na té, kterou jsem zmínila výše, EARTH & SKY. První kniha vyjde v Severní Americe příští podtim a doufejme bude publikována i ve Vaší zemi! Je to sci-fi příběh zahrnující vesmírné lodě, cestování v čase, lidi z jiných planet a puberťačku, které na krku skončí mise na záchranu Země. 

Upřímně doufám, že jste si Vánoční blogtour užili a přeji jen ty nejkrásnější Vánoce a bohatého (knižního) Ježíška! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)