19 prosince, 2013

Vánoční blogtour - úvod (0)


Jelikož jsem Vás poslední dobou poměrně dost zanedbávala, rozhodla jsem se pro Vás k Vánocům připravit takové malé překvapení. Pořádala jsem tři autory známých sérií, které určitě znáte (Tak padne náš svět, Čísla a kniha Schody do nebeského pokoje) a domluvila jsem se s nimi na krátkém rozhovoru. Čeká Vás šest otázek, ve kterých se autoři zpovídají ze svého psaní i života. Doufám, že si to užijete stejně, jako jsem si užila čtení jejich odpovědí já.

A jak to bude vypadat?
20.12. (pátek) - rozhovor s Lubomírem Mülerem
21.12. (sobota) - rozhovor s Rachel Ward
22.12. (neděle) - rozhovor s Megan Crewe

A po těchto třech dnech už Vám můžu jen popřát nádherné svátky, ať jsou Vaše Vánoce plné klidu a pohody 
a samozřejmě ať pod stromeček dostanete co nejvíce knižních darů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)